Dus komt voorbij binnen nu en 5 nummers.quote:
Ik 1 die een Senseo apparaat gebruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
Daar zou een leuke themashow aan kunnen ophangen, nummers die alledaagse geluiden samplen. Ik ken zeker één ander nummer dat een tafeltennis-geluid samplet. En ook wel eentje die een diaprojector samplet.
Ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
Wie zijn trouwens die mensen die op facebook van R49 reageren of in ieder geval lezen ?
Zijn dat oude R49-ers ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik.
En oud-dj Wicked Tunes. Die heeft misschien per maart weer wat meer tijd, en wil dan wel weer eens een show doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik.
En oud-dj Wicked Tunes. Die heeft misschien per maart weer wat meer tijd, en wil dan wel weer eens een show doen.
Volgens mij is er ook een Depeche Mode-nummer dat met zo'n koffiemachine begint.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik 1 die een Senseo apparaat gebruikt.
Was altijd een hele leuke show.quote:
Klinkt goed. En die woont niet toevallig bij Melting en jou in huis?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik.
daar weet ik ondertussen zijn gewone naam vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Was altijd een hele leuke show.
Weet dat Tailfox ook wel eens reageert.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt goed. En die woont niet toevallig bij Melting en jou in huis?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt goed. En die woont niet toevallig bij Melting en jou in huis?
Van mij ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
daar weet ik ondertussen zijn gewone naam van
Beastin.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van wie was dit ook alweer? Party Animals?
heeft even geduurd maar nu weet ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |