Tello is buitenspeler bij Fiorentina. Volgens mij heeft hij het gewoon over Theo Hernandez.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Tello was vroegah toch een buitenspelert bij Barca? En nu back?
Valt mij op dat de top 3 dit seizoen lang niet meer zo dominant zijn als voorgaande jarenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lat en van drie meter overgekopt. Atlético ontsnapt opnieuw.
Zo goed volg ik la liga dus haha, vond het al vreemd. Maar theo dus, geen telloquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tello is buitenspeler bij Fiorentina. Volgens mij heeft hij het gewoon over Theo Hernandez.
Pax vind dit leuk.quote:
Alleen Atlético valt tegen. Real Madrid heeft minder verliespunten dan Barça na deze speelronde vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valt mij op dat de top 3 dit seizoen lang niet meer zo dominant als voorgaande jaren
Alaves gaat dit verliezen. Ik gok op een smerige 0-1 in de 80'ste minuut.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Alaves vergooit weer een uitbraakmogelijkheid, wel goed verdedigd door Atléti.
Tering.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Tello was vroegah toch een buitenspelert bij Barca? En nu back?
Niet als je voor Atletico bentquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Nog wel een redelijk potje zo te lezen?
Dan is het best een leuke wedstrijd om te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hij had 'em over moeten spelenquote:
Godin is gek. Eerst geeft hij een elleboog, voor de vrije trap genomen is deelt hij een mep uit en na het laatste fluit signaal spuugt hij ook nog even iemand in de nek.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Godín heeft er een in z'n nek lopen spugen... Als reactie op: https://twitter.com/RubenGarcia_9/status/825390194228604928
Boehoe.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Godin is gek. Eerst geeft hij een elleboog, voor de vrije trap genomen is deelt hij een mep uit en na het laatste fluit signaal spuugt hij ook nog even iemand in de nek.
Types als Ramos en Godín zijn elke wedstrijd wel goed voor 2 rode kaartenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Godin is gek. Eerst geeft hij een elleboog, voor de vrije trap genomen is deelt hij een mep uit en na het laatste fluit signaal spuugt hij ook nog even iemand in de nek.
Ware het niet dat Godín minder dan één overtreding begaat per wedstrijd en hij in de Champions League ook beduidend beter scoort.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Types als Ramos en Godín zijn elke wedstrijd wel goed voor 2 rode kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |