abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7517374
Je moet ook niet te snel afvallen, 0,6 kg is mooi. Dat zijn meer dan 2 pakjes boter!

Het was twee weken geleden dat ik had gewogen en ik ben niet aangekomen. Vorige week dus een weekendje weg met schoonouders gehad en dat was niet goed voor de lijn. Maar ik ben tenminste niet aangekomen. Vandaag nog goed m'n best doen en dat met de Kerst proberen de schade zoveel mogelijk te beperken.

Ik heb de lijst weer aangepast, maar ik ben vast weer mensen vergeten of ik heb verkeerd gerekend. Laat het maar even weten, dan veranderen we dat de volgende keer weer.

Sterkte en fijne kerstdagen allemaal!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 24 december 2002 @ 13:14:02 #152
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_7518567
heej ik heb al een weekje niets van me laten horen slecht slecht..maar ik zat met mijn tentamens en was weer es ongesteld nou ja ik weeg nu 64 maar ik ben weer op de goede weg...allemaal heel veel sterkte met kerst en ga je niet schuldig voelen, want je mag jezelf best eens verwennen..maar geniet met mate he
groetjes
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  dinsdag 24 december 2002 @ 13:46:31 #153
1687 poep
praat geen poep
pi_7519261
hmm... nog niet op mijn streef gewicht.... nog 1kg te gaan.
de cm raak ik nog steeds kwijt en het vetpercentage ook, 2e week van januari pas weer controle...

mijn lichaam snapt er ook helemaal niks van, ben nu alweer ongesteld, 2 weken geleden ook al en over 2 weken moet ik officieel ook weer ongesteld worden....

houdt van spannend...
  dinsdag 24 december 2002 @ 13:58:48 #154
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_7519453
Vanochtend weer mijn wekelijkse weging gehad.........

111.0 kilo.......

dinsdag 24 december 2002 @ 15:28:18 #155
14790 EvilFaith
zie signature
pi_7520754
Oei heb lang niet meer gepost...gaat nu wel weer goed gister 6ons afgevallen, heb nog 2,5week vakantie, de ideale tijd om is goed te sporten en af te vallen zonder al die lekker broodjes en automaten van school in de buurt
vanochtend 66.2 streef = 60
We zullen zien...
Heb de een goed gevoel over
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_7524451
Vanaf 6 januari (na de kerstvakantie dus) ga ik ook lijnen. Ik zit er al een hele tijd tegenaan te hikken en heb het ook al meerdere keren geprobeerd, maar elke keer haak ik na een kilo of 5 af. Deze keer sta ik er gewoon écht helemaal achter en gaat het me dus gewoon lukken

Ik heb geen idee wat ik nu weeg, ergens in de 90 kilo denk ik... maar 100 kilo wíl ik gewoon niet wegen. Kleren kopen gaat steeds moeilijker enzo Op 6 januari zal ik me wegen, zodat ik een officieel startgewicht heb Ik wil graag 75 kilo of minder gaan wegen.

Ik ga overigens niet 'extreem lijnen' zoals eerder. Ik begin rustig, met geen snoep, koek, snacks en frisdrank meer en veel meer fruit en water. En dan zie ik wel hoe dat loopt en hoe ik verder ga.

pi_7528213
Vanaf 1 januari ga ik proberen wat kilo's kwijt te raken. Eigenlijk wil ik nu meteen wel beginnen, maarja dat vind m'n moeder niet gezellig. Stom natuurlijk om daar naar te luisteren, maarja ik heb geen zin in gezeur... Ik weet wel dat ik het beste nu kan beginnen om te zien hoe ik het doe tijdens kerst en oud en nieuw... Maargoed ik ga vanaf 1 januari er echt voor. Ik heb dit al onzettend vaak gezegd, dus dat heeft eigenlijk geen zin... Ik moet er eigenlijk niet over praten maar gewoon doen. Net stond ik op de weegschaal... schrik 77 kilo ongeveer. En ik wil naar de 65... Dus een lange weg te gaan...
pi_7532680
Poehee, tis Kerst... ik heb m'n best gedaan om wel wat feestelijks te kopen, maar het moest niet te veel zijn en teveel troep.
Als kerstontbijt heb ik gewoon zuurdesembrood. Ik was de spijsbroden met kerst en pasen toch al een paar jaar zat. Daar zit ik snel vol van en wodt ik bovendien misselijk van.
Als extra/tussendoor heb ik een pakje toastjes (jeetje, daar zitten veel caloriën in zeg!) met sellery- en eiersalade. Óf niet, ik kan het ook voor Oud en Nieuw houden. Er is ook een amandel-roomboter kerstkrans voor bij de koffie of zo.
Als avondeten heb ik een sla-mix met van die Quorn nasi-blokjes en daarbij soep. tomaten, kervel of champignon.
Daarbij een wijntje en als toetje pudding.
En morgenavond wordt het iets met vis en spinazie denk ik, of ik ga familie verrassen met een bezoekje. Dan heb ik tenminste wat beweging met de kerst. Hmmmm..... nu ik daar aan denk... volgens mij kan ik nu beter wat gaan bewegen want ik heb gister 2 ipv 1 toetjes naar binnen gewerkt en van de eiersalade en zalm gesnoept.

Gisteren woog ik iets van 77 half, da's een kilo of anderhalve kilo lichter dan m'n vorige post hier volgens mij (2 weken geleden?).

Na de kerstdagen zal ik weer goed opletten en met Oud & Nieuw eet ik iig geen oliebollen. Dan eet ik écht een normaal kostje.

Succes allen in deze tijd!

woensdag 25 december 2002 @ 12:35:30 #159
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_7534061
Snel gaat het niet, maar ik ben toch al wel een kilo afgevallen, dus nu 64,0 kilo. En eigenlijk alleen maar door minder te snoepen, dus daar ben ik best blij mee. Hopelijk komt het er niet weer bij vanavond, weinig zin in! Probeer gewoon niet zoveel extratjes te pakken. Een beetje mag wel, maar niet teveel.
Iedereen trouwens prettige kerstdagen!
pi_7534522
Eet smakelijk allemaal vandaag!!!
Het is kerst!
Sla het maar eens 2 dagen over, daarna gaan we weer hard verder!

Fijne feestdagen allemaal!

pi_7539406
ik ga weer beginnen na een periode van rust en herstel! Mijn gezondheid is nog niet weer 100% op pijl, maar al véél beter dan het was. Reden om nu weer te beginnen is eigenlijk dat ik ongemerkt alweer wat begonnen was, ik heb gewoon geen zin meer in de "slechte" dingen, en als ik ergens zin in heb kan ik het vrij makkelijk laten staan momenteel. Een moment dus om gebruik van te maken en weer in te zetten!

Deze eerste kerstdag is op zich prima verlopen, ik heb wel een paar snoepjes op, maar dat waren er een stuk of3 dus wat bij betreft weinig problemen. (het waren van die winegums, maar dan zonder gelatine, wat ik niet eet omdat ik vegetarisch eet dus weer eens zo'n soort snoepje was meer dan een traktatie!) Vanavond bij het kerstdiner vooral groenvoer gegeten, in de rest gewoon geen zin, heb geen trek in vet dus dat is mooi en erg welkom!

Allemaal veel succes deze moeilijke dagen, voel je niet schuldig maar geniet als je wat lekkers eet!

Vrijdag is de sportschool weer open dus dan zal ik eens op de weegschaal gaan om te kijken hoeveel de schade is (best wel een paar kilo denk ik )

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  vrijdag 27 december 2002 @ 08:50:53 #162
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7558856
zo de kerst is weer voor bij.
moest allebij de dagen de hele dag werken dus het was weinig kerst sávonds wel lekker gecourmet (alle 2 de dagen)

verders wens ik iedereen een goed uit einde en tot volgend jaar,want ik ga morgen een weekje op vakantie.

pi_7559322
Fijne vakantie Glossy!
pi_7559336
Veel plezier op vakantie en dat je een paar kilo lichter terugkomt!

De Kerst is gelukkig voorbij. Zondag ga ik weer wegen en ik vrees dat er toch wel wat bij is gekomen. Vanaf vandaag weer met goede moed verder, alleen vanmiddag nog Kerst bij m'n opa.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 december 2002 @ 10:40:35 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7559376
Fijne vakantie Glossy! En alvast veel succes voor alle nieuwe starters.

* Jojogirl is de kerstdagen redelijk doorgekomen. Wel veel gegeten, maar ik had al besloten dat ik dat niet erg zou vinden; het is maar 1 keer per jaar kerst en ik had geen zin om te gaan zeuren over eten. Gewoon kleinere porties opgeschept van de "foute" dingen en lekker veel groente genomen.

Straks weer lekker fitnessen. Dat mis ik tegenwoordig echt als ik eens een paar dagen geen tijd heb. En dan meteen even wegen, eens klijken wat de "schade" is

pi_7560218
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 10:40 schreef Jojogirl het volgende:
Fijne vakantie Glossy! En alvast veel succes voor alle nieuwe starters.
.
quote:
Straks weer lekker fitnessen. Dat mis ik tegenwoordig echt als ik eens een paar dagen geen tijd heb. En dan meteen even wegen, eens klijken wat de "schade" is
Het lichaam raakt verslaafd aan de adrenaline ofzoiets, toch? Er bestaan fitnessfreaks die niet meer zonder die stof kunnen.

Ik was na kerst lichter dan ervoor maar ik kijk maandag pas of de balans klopt. Gisteren 1200 Kcal en 21 gram vet en 1e kerstdag 2000 Kcal en 66 gram vet. Ik mag 44 gram vet per dag en 1235 Ckal en had al wat gespaard dus nu weer braaf doorsparen voor de alcohol en oliebollen van oudejaarsavond.

Ik heb gemeten over het afgelopen kwartaal toch al gemiddeld 80 Kcal per dag over en 9 gram vet. In wezen zou ik dus 6000 kcal extra kunnen verorberen en meer dan 2 pakjes boter aan vet maar dat doe ik lekker niet. Ik wil maandag weer een pond dichter bij mijn streefgewicht zijn.

Heel grappig: ik ontdekte daarnet dat ik onbewust met opgevouwen benen, in een halve lotuszit, op mijn buro-stoel zit: iets wat anatomisch lang niet meer mogelijk was.

De kerstfoto's waren ook leuk: ik zag er zowaar weer goed uit. De afgelopen jaren vond ik dat elke foto van mij verpest was door mijn bolle toet en ontsierende vetaanwas. Nu was er weer een bijna onderkinloos gezicht, een taille en benen die als blikvangers in kousen uit een korte jurk konden steken zonder beeldvullend te worden. De bijna 11 kilo minder laten zich zien.
En zo is er elke week wel weer iets wat ik herondek dankzij ons stugge gezamelijke dieeten.

Dus starter hou vol! Je kan het ook

vrijdag 27 december 2002 @ 12:00:10 #167
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_7560308
Ik ben zelf in 5 weken tijd 6 kilo afgevallen en hou dit gewicht al 1 a 2 weekjes vol(jajajajaaa zelfs met kerst) het enigste wat ik gedaan heb is minder snoep etc....meer water....en iets meer fitnesse.....mijn gezicht is al dunner, mijn benen zijn dunner en mijn buik ool(beetje)
In t begin was het moeilijk om niet meer te snoepen maar nu ben ik het gewend.
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_7561053
Zo, heerlijk om er een ruime week niets aan te hebben gedaan!
Ik zou nog een week niets doen, maar de drang om weer verder te gaan is te groot.
Ik weet nu 66,1!
Maar ik ben al 2 dagen niet uitgebreid naar de wc geweest

Ik ga dus weer heerlijk verder waar ik gebleven was!

pi_7563297
Schade is nog niet te zien (noch aan mij, noch aan de weegschaal/vetpercentage meter)
en ik heb me ERG misdragen..
Maar het was wel errrrrrrrrrug lekker om weereens te doen. Maar ga vandaag weer me eraan houden (nou ja, nu ik dus weer thuis ben, ik heb onderweg naar huis vanochtend nog lekker quiche gegeten van mijn moeder, en ik heb nog een restje zalmslaatje in de koelkast staan)

Oja, Dinsdag lekker wezen shoppen voor 'nette' outfits voor naar mijn werk, en natuurlijk ook met de kerst gedragen, en iedereen zei dat ik er fantastisch uitzag dus dat was wel weer ff een lekkere egoboost!.

Vandaag ga ik mijn hele huis schoonmaken (zolang ik zin heb moet ik doorgaan, voordat ik geen zin meer heb ) en als ik nog wat puf over heb na het grondige schrobben ga ik ook nog ff naar de sportschool

Succes allemaal! en de draad weer oppakken he

The captain of your brainship is drunk.
  zaterdag 28 december 2002 @ 15:07:02 #170
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7580297
Gisteren uiteindelijk niet wezen sporten; ik was vergeten dat al m'n sportkleren nog vuil waren van voor de Kerst en in de was zaten. Gelukkig droogt het meeste snel zodat ik vandaag wel kon gaan fitnessen. Ook weer op de weegschaal gestaan en ik was blij verrast: 80,1 kilo. Een halve kilo afgevallen tijdens de Kerst. Raar maar blijkbaar toch waar
pi_7614415
68,8 KG
taille 81 cm
Hulde aan mijn Kerstkoks!

Grappig, ik liep daarstraks slaperig en met mijn gedachten afgeleid langs een spiegel. Daar zag ik een oude bekende. Met mn slaaphoofd groete ik in gedachten die persoon en haar vriendenkring en dacht: "ach, wat waren dat een mooie leuke jongeren...." en toen pas, terwijl ik net wou gaan treuren om eentje daarvan die te jong is gestorven en op wie ik vroeger leek besefte ik pas dat ik het zelf ben naar wie ik aan het kijken was. Dus ik nog 's goed kijken en lekker ijdel genieten: WB Lurky dacht ik. Kleed je maar snel aan en ga de eer van je oude groepje hooghouden door wat van het leven te maken!

Kortom: mijn gezicht begint weer herkenbare vorm te krijgen. Nog even doorzetten en de mensen beginnen weer van afstand naar mij te roepen:
"Hee, Lurky, Hoe is het ermee? Lang niet gezien! Waar was je al die tijd?"
"Ik had mij verstopt in zowat 20 kilo vet!"
"Goed je te zien, je ziet er goed uit!"
"Jij ook, ik zag je wel vaker uit de verte maar je herkende mij blijkbaar niet
"

Dat laatste zeiden de mensen steeds tegen mij: dat ze mij haast niet meer herkenden. Dat was niet leuk om te horen want hun ogen logen niet. Ik was een ander aan het worden maar nu herken ik zelf mijzelf ook weer terug. Ik wil nooit meer zo erg aankomen!

Misschien motiveert dit diegenen die rond de jaarwisseling terugblikken en goede voornemens maken waaronder af te vallen. Het geeft heel veel goed gevoel en erg leuke bij-effecten. Dus probeer het en doe met ons mee: de fokdieetclub werkt!

* Allemaal alvast een heel fantastisch uiteinde en een prachtige start van 2003!

pi_7614704
Lurky!!!!!!!!!!!!!
FANTASTISCH!

Ik kan me niet wegen, batterij is op!
Morgen even een nieuwe halen.
Heb deze week niet streng gelijnd, maar ook niet alles opgegeten wat over was van kerst!

Morgen nog een dag mezelf flink misdragen! We vieren het bij mijn zus, dus ik neem alles wat hier in huis ligt en slecht voor me is mee daarheen. Dan zit zij ermee op 2 januari, maar haar kinderen weten er wel raad mee!

2 januari ga ik er keihard tegenaan!

maandag 30 december 2002 @ 12:16:52 #173
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_7614813
Ik ga ook maar eens meedoen. Heb al best vaak geprobeerd om wat af tevallen. En dan gaat het een week wel goed en daarna val ik weer terug in mijn oude patroon. Dit moet maar eens veranderen. Er maar eens wat meer discipline tegenaan gooien.

Als een van de mods mij even aan die lijst zou kunnen toevoegen.
Ik ben 1m98, weeg nu 108.6 en wil zo ong 90-95 gaan wegen.

Alvast bedankt!

pi_7614960
Nog twee keer zondigen en ik ga er weer keihard tegenaan. Ik heb best veel etentjes achter de rug en er zijn er nog twee op komst (morgen en op 1 januari..), en vanaf dan doe ik alles weer helemaal zoals het moet, beloofd!

Elke dag sporten, twee liter water drinken and so on, want dat heb ik de laatste tijd een beetje verwaarloosd..

Maar goed, de feestdagen waren (en zijn) leuk en lekker, en ik vond het wel leuk om nog eens dingen te eten zonder daar punten voor te tellen. Vanmorgen woog ik 98,6kg en ik had de schade veel erger ingeschat, dus dat was wel een dear diary moment. Ik was vooral bang dat ik na de feestdagen weer naar drie cijfers voor de komma zou moeten staren, maar het ziet er naar uit dat ik het haal

Iedereen nog heel leuke dagen, en een fantastisch 2003.

Moderator dinsdag 31 december 2002 @ 00:27:25 #175
5428 crew  miss_sly
pi_7630103
* miss_sly meldt zich ook maar vast aan!

vanaf donderdag 2 januari ga ik ook aan de slag. Ik wil afvallen, maar ik heb niet het idee dat ik zonodig naar een schattig maatje 38 terug moet. Ik vrees dat dat niet echt haalbaar is voor me, gezien zowel mijn bouw als mijn voorliefde voor alles wat lekker is En uiteraard besef ik dat ik, om af te vallen, discipline moet aanleren en dat wil ik ook zeer zeker, maar ik wil niet voorgoed alles wat ik lekker vind volledig afzweren...dus ik wil een paar kilo kwijt om weer wat gemakkelijker kleding te kunnen kopen die dan ook weer wat mooier zit (dus van maat 46 naar 42 ofzo).

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')