Ahoy is misschien ook wel wat grootquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ahoy is best groot, de pre-sale gaat best langzaam, maar met een 3FM megahit trekt het wellicht ook weer nieuwe lui.
Het grootst dat ze hier hebben gestaan is HMH, dit is best wel een hele stap ja.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ahoy is misschien ook wel wat groot
Wat leuk. Hoe oud zijn jouw ouders?quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:27 schreef MaJo het volgende:
Kaartjes2 staanplaatsen voor mijzelf en 2 zitplaatsen voor mijn ouders. Wordt hun 4e keer Arcade Fire
Mijn moeder is 70, mijn vader wordt volgend jaar 70. Behoorlijk hippe ouders dusquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk. Hoe oud zijn jouw ouders?
Oeh welke is er nu megahit?quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ahoy is best groot, de pre-sale gaat best langzaam, maar met een 3FM megahit trekt het wellicht ook weer nieuwe lui.
Everything Now was megahit en is ook Topsong op Radio 2 geweest, Put Your Money on Me is nu ook topsong op Radio 2.quote:
Ah ik dacht recenterquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tickets binnen.
[..]
Everything Now was megahit en is ook Topsong op Radio 2 geweest, Put Your Money on Me is nu ook topsong op Radio 2.
Haha, wat leuk. Ouwe hippies!quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeder is 70, mijn vader wordt volgend jaar 70. Behoorlijk hippe ouders dusSterker nog, ik ken Arcade Fire door mijn vader
![]()
Wat leukquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeder is 70, mijn vader wordt volgend jaar 70. Behoorlijk hippe ouders dusSterker nog, ik ken Arcade Fire door mijn vader
![]()
Uuh bij ons ook?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij De Afrekening van Studio Brussel (wekelijkse top 30 gekozen door luisteraars) staat in het jaaroverzicht Everything Now op 1! Daar kan dat.
Everything Now is 3voor12 Song van het Jaarquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij De Afrekening van Studio Brussel (wekelijkse top 30 gekozen door luisteraars) staat in het jaaroverzicht Everything Now op 1! Daar kan dat.
Oh haha. Is me even ontgaan. Niks gezegd dan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:27 schreef JochemP het volgende:
[..]
Everything Now is 3voor12 Song van het Jaar
Ik zeg het zelfs nog 3 posts boven jequote:Op zaterdag 16 december 2017 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh haha. Is me even ontgaan. Niks gezegd dan.
Klinkt goed! Nog 2 maandjes wachten maar heb er al veel zin inquote:Op maandag 9 april 2018 13:03 schreef Leonos het volgende:
Afgelopen vrijdag in Dublin gezien.
En wat een show![]()
Hoog tempo, veel nummers, gigantische show.
Mocht je de kans hebben om naar de 010 show te gaan, doen!
EVERYTHING NOWquote:Op maandag 9 april 2018 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog 2 maandjes wachten maar heb er al veel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |