abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168399226
Ik vond het juist wel heel knap hoe ze dat als gezin zo deden. Die kinderen ook, zo die passen zich snel aan!

En vergeet niet dat het zoals altijd gedramatiseerde televisie is. Dan zie je zo heel zielig achter dat glas die vader goedendag zeggen. Waarschijnlijk komt hij gewoon om de 2 of 3 weken een wekeend langs met Ryanair.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 18:04:40 #152
43556 miss_dynastie
pi_168399497
Ja maar kom op he, de hele situatie is toch bezopen? Zoek lekker een baan of zo, in plaats van druk te zijn met een website die in de huidige staat door een brugpieper in een kwartier in elkaar wordt gezet en het aanschaffen van appeltjes. Mama is met vervroegd pensioen en papa werkt zich uit de naad vanuit een bed en breakfast en die nieuwe accommodatie loopt vast ook weer stuk op de bankgarantie. Die man moet echt ballen kweken en zeggen dat ze aan de slag moet.
pi_168399812
Ik baal van de spoilers meteen aan het begin van het programma.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:09:36 #154
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_168402170
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:22 schreef potjecreme het volgende:
Ja precies, laatst die aflevering met die man in een rolstoel die weer leerde lopen. Wat een debiele spoiler was dat.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:11:03 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168402198
quote:
Reden waarom ik het altijd opneem en bij bekijken doorspoel tot na alle introductie/vooruitblikken en pas ga kijken vanaf de leader.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 20:22:38 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168402524
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh shit helemaal gemist! Even kijken. O+
Ik moest helaas weg, ga het nog terugkijken. Denk ik. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_168416236
Weten jullie nog, het stel wat in Denemarken een camping ging beginnen en biodanza ging doen?
Ze zoeken hulp, welke Fokker gaat ze helpen? Hun Nederlands is ongeveer net zoals hun Engels destijds. (Deens spraken ze toe helemaal nog niet)

Camping Nature Ferie Denemarken noord Jutland.
We zoeken voor de periode juli en augustus een gezellige echtpaar die ons wilt helpen met kleine klusjes. We bieden een gratis staanplaats inclusief wifi . En een huisdier is geen probleem.
Wij hebben een kleine natuur camping, waar de gasten centraal staan , ons doel is iedereen een fijne vakantie aan te bieden, en een soort familie gevoel is belangrijk voor ons. Onze camping ligt aan het kattengat de zee is aan het eind van ons land, we hebben bos veel natuur en stilte op ons plekje
De werkzaamheden zijn , af en toe toiletten schoonmaken ,kleine klusjes zoals grasmaaien op een zit grasmaaier, op zaterdag helpen met schoonmaken van alles wat weer op nieuw geboekt is .en in de avonden soms zorgen voor een gezellig kampvuur.je hebt genoeg vrijetijd om het prachtige noord-Jutland te bekijken.
Voor meer info zie www.natuurvakantiedenemarken.nl

Ze hebben trouwens ook een update op hun site staan, hoe het nu met ze gaat:
http://www.natuurvakantie(...)s-na-ik-vertrek.html
pi_168416368
Nederlandse luitjes hebben gratis werkkrachten vaak als onderdeel van hun bedrijfsvoering, heel normaal? :')
pi_168416416
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Weten jullie nog, het stel wat in Denemarken een camping ging beginnen en biodanza ging doen?
Ze zoeken hulp, welke Fokker gaat ze helpen? Hun Nederlands is ongeveer net zoals hun Engels destijds. (Deens spraken ze toe helemaal nog niet)

[ afbeelding ]

We zoeken voor de periode juli en augustus een gezellige echtpaar die ons wilt helpen met kleine klusjes. We bieden een gratis staanplaats inclusief wifi . En een huisdier is geen probleem.
Wij hebben een kleine natuur camping, waar de gasten centraal staan , ons doel is iedereen een fijne vakantie aan te bieden, en een soort familie gevoel is belangrijk voor ons. Onze camping ligt aan het kattengat de zee is aan het eind van ons land, we hebben bos veel natuur en stilte op ons plekje
De werkzaamheden zijn , af en toe toiletten schoonmaken ,kleine klusjes zoals grasmaaien op een zit grasmaaier, op zaterdag helpen met schoonmaken van alles wat weer op nieuw geboekt is .en in de avonden soms zorgen voor een gezellig kampvuur.je hebt genoeg vrijetijd om het prachtige noord-Jutland te bekijken.

Jammer dat dit bericht weer zo'n naar ondertoontje heeft. Als je het verhaal leest hoe ze het nu doen dan gaat het daar allemaal prima. Draai gevonden, terrein ziet er goed uit, kinderen van die mensen willen er wonen. Top! ^O^
pi_168417623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Jammer dat dit bericht weer zo'n naar ondertoontje heeft. Als je het verhaal leest hoe ze het nu doen dan gaat het daar allemaal prima. Draai gevonden, terrein ziet er goed uit, kinderen van die mensen willen er wonen. Top! ^O^
Je begint een camping, dan weet je dat wc's schoon maken en gras maaien onderdeel van je werk is. Dan vind ik het raar dat je dat gasten laat doen in ruil voor een staanplaats, zo groot is die camping niet en het toiletgebouw vind ik toch wel het visitekaartje van een camping.
Verder heb ik volgens mij weinig negatiefs gezegd, blij dat het prima met ze gaat en dat ook de kinderen happy zijn.
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:33:23 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168417823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:23 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Je begint een camping, dan weet je dat wc's schoon maken en gras maaien onderdeel van je werk is. Dan vind ik het raar dat je dat gasten laat doen in ruil voor een staanplaats, zo groot is die camping niet en het toiletgebouw vind ik toch wel het visitekaartje van een camping.
Verder heb ik volgens mij weinig negatiefs gezegd, blij dat het prima met ze gaat en dat ook de kinderen happy zijn.
Nou ja dat is toch hun goed recht? Leuk voor mensen die daar graag wat langer zouden zitten ook, ik zie echt het probleem niet?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168420512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat nare ondertoontje past prima in dit topic, waar er op alles en iedereen commentaar geleverd wordt
pi_168421252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat nare ondertoontje past prima in dit topic, waar er op alles en iedereen commentaar geleverd wordt
Als je een nare mongool bent past dat prima bij je inderdaad maar goed heel Fok! is er al mee besmeurd dus ik zeg er verder maar niks meer over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 17:16:45 ]
pi_168423316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je een nare mongool bent past dat prima bij je inderdaad maar goed heel Fok! is er al mee besmeurd dus ik zeg er verder maar niks meer over.
Maar je snapt zelf wel dat dit geen doen is om een camping te beheren.
pi_168423720
Over die Italianen: ik heb juist helemaal niet het idee dat dat huwelijk stuk gaat lopen. Ja, zij heeft duidelijk de broek aan maar hij doet het volgens mij ook met liefde allemaal. Alles voor hun gezamenlijke doel.. En natuurlijk had zij kunnen proberen werk te vinden in Italië, maar daar zullen ook allerlei haken en ogen aan zitten. Een salaris als hij had in Nederland zal zij nimmer nooit krijgen in Italië, en is het uberhaupt de vraag hoe gemakkelijk zij als verpleegkundige zou kunnen werken daar. Zorgdiploma's laten erkennen in het buitenland is niet altijd zo simpel. Plus dat de kinderen dan minder op hun moeder hadden kunnen terugvallen in een moeilijke tijd..
Ik kan me voorstellen dat dit dan even de minst slechte oplossing was.
Wel jammer dat ze zo slecht voorbereid waren terwijl ze er al zo lang mee bezig waren. Je zou toch verwachten dat de papieren tenminste in orde zijn voor ze vertrekken..
En die kinderen _O_ geweldig hoe die zich aanpasten. Dat kan ook alleen maar zo soepel gaan in een veilig en liefdevol gezin.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168424006
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Over die Italianen: ik heb juist helemaal niet het idee dat dat huwelijk stuk gaat lopen. Ja, zij heeft duidelijk de broek aan maar hij doet het volgens mij ook met liefde allemaal. Alles voor hun gezamenlijke doel.. En natuurlijk had zij kunnen proberen werk te vinden in Italië, maar daar zullen ook allerlei haken en ogen aan zitten. Een salaris als hij had in Nederland zal zij nimmer nooit krijgen in Italië, en is het uberhaupt de vraag hoe gemakkelijk zij als verpleegkundige zou kunnen werken daar. Zorgdiploma's laten erkennen in het buitenland is niet altijd zo simpel. Plus dat de kinderen dan minder op hun moeder hadden kunnen terugvallen in een moeilijke tijd..
Ik kan me voorstellen dat dit dan even de minst slechte oplossing was.
Wel jammer dat ze zo slecht voorbereid waren terwijl ze er al zo lang mee bezig waren. Je zou toch verwachten dat de papieren tenminste in orde zijn voor ze vertrekken..
En die kinderen _O_ geweldig hoe die zich aanpasten. Dat kan ook alleen maar zo soepel gaan in een veilig en liefdevol gezin.
Intelligente mensen met goede banen en dan a. slecht voorbereid, b. de taal nog niet machtig. Dat begrijp ik dan niet. Inderdaad super hoe de kinderen met de situatie omgingen en zich aanpasten.
pi_168424205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar je snapt zelf wel dat dit geen doen is om een camping te beheren.
Ze doen het iig niet voorkomen alsof de hulp noodzakelijk is. Denk dat de oproep vooral gericht is op hun community en dat ze die mensen ook wel gaan vinden.
pi_168425582
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze doen het iig niet voorkomen alsof de hulp noodzakelijk is. Denk dat de oproep vooral gericht is op hun community en dat ze die mensen ook wel gaan vinden.
Ouder echtpaar dat 6 weken op zo'n camping verblijft en juist graag de handen uit de mouwen steekt.
pi_168429666
Die camping zal wel nog steeds geen vetpot zijn (ging hij uiteindelijk niet folders erbij bezorgen, of zoiets?). Personeel aannemen is misschien te duur en dan is dit een mooie oplossing, toch? Zie het probleem niet zo.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:37:47 #170
47102 Elvi
miemkwien
pi_168469573
Even een schop omhoog voor vanavond :P
pi_168469912
quote:
Oh wel iets heftigs gebeurd zo te zien.
pi_168470452
quote:
Ja inderdaad. En dan vraag ik me af: waarom???
pi_168470481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:15 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Intelligente mensen met goede banen en dan a. slecht voorbereid, b. de taal nog niet machtig. Dat begrijp ik dan niet. Inderdaad super hoe de kinderen met de situatie omgingen en zich aanpasten.
Zij sprak toch wel Italiaans? Alleen als het heel moeilijk werd met notarissen en zo niet.
pi_168470491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:12 schreef Snoopyfrl het volgende:

[ afbeelding ]

Waaahh! De Biodanzacamping. Ik heb bijna zin om alles hier op te geven en daar te gaan helpen. Dat wordt echt lachen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')