U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij gaat optreden met Anne Soldaat zie ik. Die ken ik wel. Die zat in de band van Tim Knol.
daar gaan we volgende week zaterdag heenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij gaat optreden met Anne Soldaat zie ik. Die ken ik wel. Die zat in de band van Tim Knol.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ooogleden zijn in de winning mood
Ik ga er aan toegeven..
Bedankt voor de gezelligheid en de fijne muziek![]()
Red je het nog 1 liedje? Draail ik hierna even een teaserquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er aan toegeven..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er aan toegeven..
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar gaan we volgende week zaterdag heen
ik niet, sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh jee, wie kan er straks nog wat tijd aanplakken nu Symph weg is
quote:
Uhuquote:
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhalingquote:
wat dacht je wat ik hier allemaal geleerd hebquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhaling
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat dacht je wat ik hier allemaal geleerd heb
Dat klopt. Zo heb ik Tom McRae ook leren waarderen. De eerste keer dat ik hem hoorde, vond ik het niet veel aan. Maar ben blijven luisteren, luisteren en na een tijdje vond ik het erg mooi. Hij is live ook erg goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |