check en donequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar een uurtje er aan plakken?
quote:
de Heemskerk versie was tofquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ooit de rock versie van dit nummer gehoord tijdens een optreden met z'n hele band![]()
Ik luister wel meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar een uurtje er aan plakken?
facebook ook maar weer aangepastquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, ik zou voor Diaan nog een keer Lonesound draaien
quote:
quote:
ze moeten Phillipe Geubels daar ook neerzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik kijk even niet op Facebook. Ik wil niet weten wie De Slimste Mens is geworden. Dat moeten we nog terugkijken.
Ow, ik vind het eigenlijk prima zoals het nu is. Phillipe is wel grappig, maar soms te dominant aanwezig naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moeten Phillipe Geubels daar ook neerzetten
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
hersenoperatie bij mijn oud-collega is gelukt
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
is toch heel eng dat gepriegelquote:
* just me neemt er maar een drankje opquote:
Geheel niet verrassendquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me neemt er maar een drankje op
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |