zelden zo'n wansmaak tegengekomen, eentje Hazes en Borsato etc, de ander, tsja, zooi die ik niet ken, hoe om schrijf ik het nou nog een beetje politiek correct? Uhm, nou, nee, gewoon baggerquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan degenen die de muzikale opvoeding van hun kind(eren) hebben verprutst: harder slaan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelden zo'n wansmaak tegengekomen, eentje Hazes en Borsato etc, de ander, tsja, zooi die ik niet ken, hoe om schrijf ik het nou nog een beetje politiek correct? Uhm, nou, nee, gewoon bagger
ik kwam te laat, denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan degenen die de muzikale opvoeding van hun kind(eren) hebben verprutst: harder slaan.
dan is het toch harder slaanquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
eeeeen we zijn weer terug in Frankrijk
![]()
Die info is véél te persoonlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die info is véél te persoonlijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die info is véél te persoonlijk
uit Delluft hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor als just me weer gaat golfen... een tee set
je had toch geen bekeuringquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar waar GEEN parkeervak heilig is
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, een ouwe taart in een rood autootje
Die zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, een ouwe taart in een rood autootje
mijn auto is niet roodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |