Dringen in de winkel.quote:
Quequote:
Dat zijn hele lappen.quote:
Kap toch verdomme een keer met dit soort onzin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef tong80 het volgende:
Rest van het artikel in de link.....
http://www.volkskrant.nl/(...)3e6d2a758a768a750dd2
Welke onzinquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kap toch verdomme een keer met dit soort onzin.
Ik vroeg welke onzin. En heb je nog meer voorbeelden in NWS ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het dumpen van een link en als we het artikel willen lezen moeten we maar naar elders. En dan zit die troep ook nog achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg welke onzin. En heb je nog meer voorbeelden in NWS ?
Het is een lang artikel. Normaal plaats ik het hele artikel. Vond de combo Tong en Trump ludiek, terwijl het wel actueel is. Ik post 99 van de 100 keer serieus in NWS. Dit is ook serieus, met een klein komisch randje. Heb je verder nog meer topics waar ik een zooi van NWS maak ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het dumpen van een link en als we het artikel willen lezen moeten we maar naar elders. En dan zit die troep ook nog achter een betaalmuur.
Oh lolquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je verder nog meer topics waar ik een zooi van NWS maak ?
Laat die duimen maar zitten. Nog meer te zeiken ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh lol![]()
Er komt af en toe wel wat voorbij...
Aan de andere kant, je bent lekker actief, kunnen ze hier wel gebruiken.
Niet door jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan haal ik hem weg. Excuses.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Het artikel hier integraal plaatsen mag dus niet, Tong.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:54 schreef YazooW het volgende:
Tsja. De Volkskrant. Als je naar dat dorp gaat zijn er ook ongetwijfeld mensen die positief zijn over Trump, maar die laten ze niet horen natuurlijk.
De Volkertkrant, het democratie hatende vodje van de elite en hun linkse schaapjes. Wel grappig om te zien hoe gefrustreerd en depressief ze worden als ze hun zin niet krijgen. Ze zullen nog wel een paar weken doorzeuren over Trump voordat ze geleidelijk aan zullen gaan beseffen dat ze er toch niets aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:54 schreef YazooW het volgende:
Tsja. De Volkskrant. Als je naar dat dorp gaat zijn er ook ongetwijfeld mensen die positief zijn over Trump, maar die laten ze niet horen natuurlijk.
Best een groot eiland dus die ene inwoner die wel positief is is best lastig te vinden. Misschien een leuke opdracht voor Elsevier of de Telegraaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:54 schreef YazooW het volgende:
De kop is ook wel wat misleidend. Grootste deel van het stuk gaat helemaal niet over wat de dorpelingen van Trump vinden, maar over de geschiedenis van zijn familie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:38 schreef grimselman het volgende:
[..]
Best een groot eiland dus die ene inwoner die wel positief is is best lastig te vinden. Misschien een leuke opdracht voor Elsevier of de Telegraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |