oooh dat valt reuze mee, maar lijpe shit kratom?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:43 schreef Drug het volgende:
[..]
valt mee, deze week alleen medicatie, nog geen wiet gebruikt. en nu dus kratom
wie maakt zich daar druk om dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
wat voor poepzuiger ben je als je je druk maakt om het recordaantal posts op deze site
jeetje
Ja echt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
wat voor poepzuiger ben je als je je druk maakt om het recordaantal posts op deze site
jeetje
Echt he.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
jeetje
is juist moeilijker, heb dus meer skillquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Valt me nog niet tegen, maar ja console.
Mensen die in de top 500.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta in de top 500. Dat is ook een prestatie.
Moeilijker.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is juist moeilijker, heb dus meer skill
Ja leuk, ik fiets meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moeilijker.Ga toch een eind fietsen lutser.
ik zou met 90% van de karakters veel en veel beter zijn met muis en toetsenbordquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:The sedative-euphoric-analgesic level: At this dosage you will be less sensitive to physical or emotional pain, feel and look calm, have a general feeling of comfortable pleasure, and may enter a pleasant dreamy reverie. You may experience some itching or sweating. Your pupils may be constricted (small). It is possible you may feel nauseated, but if you lie down and relax the nausea should quickly subside. You may find your appreciation of music is increased. It will be very pleasant to lie down on your back in a semi-darkened room, with eyes closed, and just listen to your favorite music. If you do this you may be fortunate enough to enter the delightful mixed-state of ‘waking-dreaming’ where you have one foot in dreamland and the other foot in the real world. This state was much prized by the 19th century Romantic writers, who, lacking knowledge of kratom, resorted to the much more habit-forming narcotic, opium, to achieve it.
Daarom ook op de hond passenquote:
GLORIOUS PC GAMING MASTERRACEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met 90% van de karakters veel en veel beter zijn met muis en toetsenbord
Het scheelt dat je medespelers hetzelfde hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met 90% van de karakters veel en veel beter zijn met muis en toetsenbord
down?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het scheelt dat je medespelers hetzelfde hebben.
ik hoef gelukkig niet elke ronde ''fucking faggot you suck kys'' te lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GLORIOUS PC GAMING MASTERRACE
Haha moeilijker. Op de console is het 15x zo traag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
srs?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan jou echt niet bijhouden gek.Ben 164 en 50 kilo.
Maar Hermann moest toch fietsen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
dikke vette TRquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je hart down gaat in aantal kloppingen per minuut
naar 0
Sooooooow BYEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
naar 0
hey schatjequote:
Kan ik jou gebruiken om te squatten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Primaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ik jou gebruiken om te squatten?
KLB SC BITCHquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg zulke dingen dagelijks, weet niet wat jij hebt zitten lezen
spleetjesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN BLIJ DAT JE OGEN WAZIG ZIJN
WOW.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
naar 0
De liefste user hierquote:
HAHEHHEHAHEHWHAHquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN BLIJ DAT JE OGEN WAZIG ZIJN
Ik zeg tegen Willoow wat ik wil, gvd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek tegen de allerliefste user hier
Ik weeg 63, kan je mij ook gebruiken om te squatten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ik jou gebruiken om te squatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |