Ach, Mixxx heb je binnen een minuut aan de praatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk moet ik andere dingen doen: mixxx gaan testen.... zodat ik misschien binnenkort kan draaien...
ofwel je leidt me af Oscar!
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk moet ik andere dingen doen: mixxx gaan testen.... zodat ik misschien binnenkort kan draaien...
ofwel je leidt me af Oscar!
valt met jou mee de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toe
ik heb wel wat gemaild gekregen ja, maar hoe en wat... ikke niet snappequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, Mixxx heb je binnen een minuut aan de praat
Heb je de instellingen al? Anders stuur ik je een print screen van hoe alles moet staan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Zeker voor de beladen eerste uitzending natuurlijk.
MP3 kwaliteit hangt van je MP3's afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb wel wat gemaild gekregen ja, maar hoe en wat... ikke niet snappe![]()
Mixxx moet ik vooral testen qua pauzes en mp3 kwaliteit. Meeste is wel goed hoor, maar ik test het liever wel ff. Zeker voor de beladen eerste uitzending natuurlijk.
niet erg... eng..quote:
Oscar wil van zijn luisteraars afquote:
Ik ken het niet, dus gewoon eerste de beste gepaktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh god, een remix
Nou ja, toe maar
dat snap ik, maar dat weet ik niet van elke mp3 afzonderlijk. 95% zal 320 zijn, maar niet alles.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MP3 kwaliteit hangt van je MP3's af
En de pauzes... die klik je zelf aan
Ik speel nummers gewoon, ZONDER er doorheen te praten in z'n geheel
Mixxx geeft de kwaliteit aan in de lijst. Dus daar kan je zo op filterenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dat weet ik niet van elke mp3 afzonderlijk. 95% zal 320 zijn, maar niet alles.
Dat laatste kunnen wij niet controleren he?!![]()
maar je mag me best effe een printscreen sturen ja![]()
sta je nu te hakkuh ?quote:
Op de bar sacha !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |