5 dagen kantloorleef, ik wordt gek..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje sushi van elkaars lijf eten toch
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet.quote:
Ik niet man, zie nu uit als een Iranier uit jaren '80..maar yolo ga gewoon los vnvquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
samen
zie dr echt swek uit nu freshe opskeer
maandag werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet.
Kejje dat?
Jij kan beter 5 dagen lessen Nederlands volgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
5 dagen kantloorleef, ik wordt gek..
ik ken de strugglesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
5 dagen kantloorleef, ik wordt gek..
aeroob worden zou al een stap zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij kan beter 5 dagen lessen Nederlands volgen.
Hahahahahahahha zooooooo grappig al die zure Trump hatersquote:
Ja erg he -tquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij kan beter 5 dagen lessen Nederlands volgen.
je moet ff aan chai vragen of ik er vanavond op mag, dan kan ik hier namelijk antwoord op gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
JA WORDT HIER GODVERDOMME NOG GENEEEUKT
Nooit gewerkt. Hele leven parasiteren al. Kejje niet hè?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maandag werken
kejje dat?
Lekker ketsen, laatste stootje is van mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet ff aan chai vragen of ik er vanavond op mag, dan kan ik hier namelijk antwoord op geven
Nonsens, het was een uitstekende speech. Veel herkenbare punten voor veel Amerikanen: armoede aangekaart, radicale islam als probleem benoemd en de Verenigde Staten gewoon op de eerste plaats gezet (zoals elk land dat bij zichzelf doet).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef Mozy het volgende:
Kan zeggen wat je wil over Trump maar die vent kan echt totaal niet speechen
🤡quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahahahahahha zooooooo grappig al die zure Trump haters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt genieten dit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit gewerkt. Hele leven parasiteren al. Kejje niet hè?
Je bent er nog geen dag en het gezeik begint alweer. Jij moet 'ns leren dingen zelf te doen en niet constant ruggespraak van anderen verwachten. Als leidinggevende ben jij niks waard. Had ik al eerder vastgesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahahahahahha zooooooo grappig al die zure Trump haters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt genieten dit![]()
![]()
![]()
![]()
Trots dat je eindelijk hiervoor uitkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit gewerkt. Hele leven parasiteren al. Kejje niet hè?
Hey Chai, mag ik er vanavond op?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nonsens, het was een uitstekende speech. Veel herkenbare punten voor veel Amerikanen: armoede aangekaart, radicale islam als probleem benoemd en de Verenigde Staten gewoon op de eerste plaats gezet (zoals elk land dat bij zichzelf doet).
herstel, je bent de klacht van vandaagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Kurovski het volgende:
Maar heb ook wel een klacht voor vandaag.
Nee mijn moeder heeft hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:35 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hey Chai, mag ik er vanavond op?
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
30k belasting per jaar betalen
Godverdomme kan je nou één dag voorbij laten gaan zonder de userbase over de stengel te helpen? Niets bijdragen wel provoceren. Ik ben die teleurgesteld. Had ik al eerder vastgesteld.quote:
vanaf de bodem is er maar 1 weg hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je stijgt met de minuut in mijn achting.
fout en foutquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
geestelijk WCH, lichamelijk WCH
Denk niet dat de geur van je tenenkaas een genezende werking heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
En als ik mijn schoenen uitdoe?
wist jij dat mozy tardis niet is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat de geur van je tenenkaas een genezende werking heeft.
Ja gvd en nu, moet je een mes in je oog ofzo.quote:
klinkt plausibelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
geestelijk WCH, lichamelijk WCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |