SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
druk bezig enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen zit nog in het vorige deel?
* just me was nog aan het werk maar nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
yjaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik was een beetje heel erg druk. Maar nu weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze zijn allemaal kaal. Ik voel mij (nu nog) gediscrimineerdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk dit: Emoji-raad vergadert volgende week over roodharige emoji
http://nu.nl/internet/440(...)oodharige-emoji.html zijn belangrijke nieuwsberichten. Ik mis die roodharige emoji echt.
Blondjes krijgen een eigen emoji, negers krijgen een eigen emoji, katten krijgen een heel zwikkie eigen emoji's, vuurwerk krijgt een eigen emoji, maar roodharigen krijgen een haaroptie voor een bestaande emoji?!? Wat is dat voor discriminatie?!?!quote:In het document komen meerdere mogelijkheden aan bod, zoals een geheel nieuw gezicht met rood haar toevoegen of juist een haaroptie voor bestaande emoji.
In je lijst toch niet? Daar heb je ook met haar en verschillende soorten huid. 👱🏼quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kaal. Ik voel mij (nu nog) gediscrimineerd
hahaha. Bijna elke emoji kun je veranderen van kleur haar en huid. Daar zit rood niet bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blondjes krijgen een eigen emoji, negers krijgen een eigen emoji, katten krijgen een heel zwikkie eigen emoji's, vuurwerk krijgt een eigen emoji, maar roodharigen krijgen een haaroptie voor een bestaande emoji?!? Wat is dat voor discriminatie?!?!
Hier heb je een nieuwe emoji, gvd:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een emoji voor een vrouw met hoofddoek, maar met één lok bruin haar er onder uit komend, met een bril en een beugel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
hahaha. Bijna elke emoji kun je vernauwen van kleur haar en huid. Daar zit rood niet bij.
Ik denk, realistisch gezien, dat het niet zozeer gaat om discriminatie, maar om het hele emoji-gebeuren op te vrolijken en uit te breiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sowieso dat hele huidskleur geneuzel snapte ik al geen reet van. Ze waren toch allemaal knalgeel? Niemand met een leverziekte die zich gediscrimineerd voelde.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil graag een emoji voor een vrouw met hoofddoek, maar met één lok bruin haar er onder uit komend, met een bril en een beugel.
Die mensen mag je immers ook niet zomaar wegzetten zonder emoji.
De nieuwe minderheden: mensen zonder emoji.
Het moet toch ook niet gekker worden.
Dus roodharigen hebben niet alleen geen ziel maar ook geen emoji?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hahaha. Bijna elke emoji kun je veranderen van kleur haar en huid. Daar zit rood niet bij.
Geen ziel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus roodharigen hebben niet alleen geen ziel maar ook geen emoji?
Ik heb idd nooit een ziel gehad. Ik spaar wél zielen. Van anderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus roodharigen hebben niet alleen geen ziel maar ook geen emoji?
Ben jij er zo een....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit een ziel gehad. Ik spaar wél zielen. Van anderen.
Ben jij ook roodharig?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit een ziel gehad. Ik spaar wél zielen. Van anderen.
Tegenwoordig meer bruin met af en toe een grijs haartje, maar ik was roodharig ja. Kastanjebruin. "Ginger", zoals dat zo meewarig wordt genoemd in Engelstalige landen.quote:
Ik vind dat een mooie kleur.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegenwoordig meer bruin met af en toe een grijs haartje, maar ik was roodharig ja. Kastanjebruin. "Ginger", zoals dat zo meewarig wordt genoemd in Engelstalige landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |