oh maar dat vind ik primaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij ontbreekt ie in de Top2000
Ik was eind deze middag even naar mijn club en er gingen ook mensen demonstratief met hun rug naar het beeldscherm zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet gekeken...
Ik kon me er niet toe zetten.
Klopt. Gaat meer om de associatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:08 schreef peaceman het volgende:
american idiot gaat ergens anders over, maar ik snap de keuze heel goed
Ja want daar heeft Trump echt last vanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was eind deze middag even naar mijn club en er gingen ook mensen demonstratief met hun rug naar het beeldscherm zitten
duh.. daar gaat het toch niet om, was het gevoel van die mensen en dat is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja want daar heeft Trump echt last van
doen diezelfde mensen dat ook bij Premier Wilders?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
duh.. daar gaat het toch niet om, was het gevoel van die mensen en dat is goed
Correctquote:
Dan gaat de tv uitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
doen diezelfde mensen dat ook bij Premier Wilders?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was eind deze middag even naar mijn club en er gingen ook mensen demonstratief met hun rug naar het beeldscherm zitten
laten we hopen dat we hier geen Trump-a-like aan het bewind krijgen.quote:
ik maak me er dan ook best ongerust over in wat voor wereld mijn kleinkinderen moeten opgroeienquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we hopen dat we hier geen Trump-a-like aan het bewind krijgen.
misschien naief, maar ik ga er vanuit dat mensen uiteindelijk gewoon hun gezond verstand blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik maak me er dan ook best ongerust over in wat voor wereld mijn kleinkinderen moeten opgroeien
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef peaceman het volgende:
Het enige positieve aan die idioot in het witte huis is dat de protestsong weer in gaat worden en dat zijn vaak goede liedjes
misschien ben ik wel té negatiefquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien naief, maar ik ga er vanuit dat mensen uiteindelijk gewoon hun gezond verstand blijven gebruiken.
Ja dat snap ik wel. Ik vind de wereld en, dichterbij, de mensen in Nederland erg verhard. Zwart/wit, grijs gebied en nuance bestaat bijna niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik maak me er dan ook best ongerust over in wat voor wereld mijn kleinkinderen moeten opgroeien
ik weiger me simpelweg aan de negativiteit over te geven. er zijn meer mensen die vrede willen dan oorlog. gelukkig!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
misschien ben ik wel té negatief
laten we dan maar genieten van de mooie dingen die er wel zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Ik vind de wereld en, dichterbij, de mensen in Nederland erg verhard. Zwart/wit, grijs gebied en nuance bestaat bijna niet meer.
* OscarMopperkont kijkt gewoon geen tv meer, geen krant.... scheelt al een hoop ellende in je levenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
laten we dan maar genieten van de mooie dingen die er wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |