Wat?quote:
Samen met Arsenal. Die twee ploegen gaan nooit van hun levensdagen meer een prijs pakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze punten laten liggen tegen een G-team
dag kaneelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, zaterdag werken. Waarom ook niet.
Beetje moe nu.
Een bekertje misschien, maar kampioen worden ze niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met Arsenal. Die twee ploegen gaan nooit van hun levensdagen meer een prijs pakken
Dag Inso.quote:
Waren er nog wat Polen op deze open dag?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dag Inso.
Moe, had open dag op werk. Allemaal mogelijke nieuwe kinderen verwelkomen.
En met jou?
Heb er 2 gezien, maar niet iedereen gesproken. Waren er meer dan 1000.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waren er nog wat Polen op deze open dag?
Goed hoor.
Zo bij mijn oma op bezoek. Voor het eerst sinds ze niet meer zelfstandig woont.
Het zag er wel mooi uit, heb me er niet echt mee beziggehouden. Vond het lastig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er 2 gezien, maar niet iedereen gesproken. Waren er meer dan 1000.
Heeft ze beetje mooie plek?
Die winnen toch wel 5-0quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Belachelijk dat Feyenoord vanavond moet.
Dubbele cijfers.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II thuis
Als je die verliest moet je je club opheffen
Nee altijd AmsterdamGodquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee
Ga je wel hoorn? Kan je alleen roulette doen
Dat je uberhaupt overweegt om in je trainingsbroek naar de supermarkt te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:55 schreef JimmyDean het volgende:
Moet naar de winkel maar geen zin om me om te kleden en in een trainingsbroek weggaan is ook zo pauper.
Dilemma.
Is toch de Aldi, daar zie ik wel erger rondlopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt overweegt om in je trainingsbroek naar de supermarkt te gaan
Ik loop altijd in joggingbroek met een kater ook buitenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt overweegt om in je trainingsbroek naar de supermarkt te gaan
Verstandig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
Toch maar een normale broek aangetrokken.
Kort de hond even uitlaten kan ook nog welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig.
Met een joggingbroek de deur uit kan toch niet. Tenzij je daadwerkelijk gaat joggen dan...
Hoezo kan dat niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig.
Met een joggingbroek de deur uit kan toch niet. Tenzij je daadwerkelijk gaat joggen dan...
Klopt 6 maandenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker al een tijdje niet geneukt dan.
Doe ik vaak genoeg. Zeker het laatste rondje 's nachts.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kort de hond even uitlaten kan ook nog wel
Ik voel mij echt lekker in een joggingbroek. Snap daarom niet waarom je dat niet aan zou kunnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg. Zeker het laatste rondje 's nachts.
Gewoon schijt hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik voel mij echt lekker in een joggingbroek. Snap daarom niet waarom je dat niet aan zou kunnen.
ben je knap?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lach er maar om.
Tinderdates leiden ook tot niets
jij doet toch onderwijs? veel potentie daar lijkt mequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens sommigen wel, ik weet het zelf niet echt goed te beoordelen.
Die zijn nog geen 18quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:24 schreef Drug het volgende:
[..]
jij doet toch onderwijs? veel potentie daar lijkt me
Zeg maar gerust zwart gebied hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef Drug het volgende:
[..]
mag vanaf 16 toch? al is de docent/leerling relatie wel een beetje moreel grijs gebied
ja i knowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg maar gerust zwart gebied hoor
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i knowzou dat ook niet kunnen/willen tbh
maar fantaseer je er weleens over?
Ik heb geen hond.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kort de hond even uitlaten kan ook nog wel
Vind het er vaak enorm pauper uitzien buiten.quote:
Zou niet weten, denk niet dat ik me daar ooit toe zou laten verleiden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
beter, als je daaraan begint is het een slippery slope right into their vajayjays
omdat jij sterke moraal hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou niet weten, denk niet dat ik me daar ooit toe zou laten verleiden.
Hoe oud ben jij en hoe oud zijn je leerlingen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou niet weten, denk niet dat ik me daar ooit toe zou laten verleiden.
22, van 13 tot 17quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud zijn je leerlingen?
Best klein verschil wel, als je 5de klassers hebt.quote:
Doe gewoon Skyscannerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
wat een paupers dat wtc.nl. Mailtje sturen met 460 euro naar colombo en blijkt en minimaal 640 te zijn
Als je ze les moet geven is het anders dan als je ze in een bar zou zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zou bij mij vunzige gedachtes gaan opwekken
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je ze les moet geven is het anders dan als je ze in een bar zou zien.
proberen ze niet met je te flirten?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je ze les moet geven is het anders dan als je ze in een bar zou zien.
Wie was dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
proberen ze niet met je te flirten?
ik weet nog wel dat fok meisje dat haar scheikundeleraar had gepijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |