Goed begin van weekend welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
daarjuist mijn relatie verbroken, perfect !
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
voor mijn altijd weekend ben werkloos
ja maar maakt niet uit. is beter zoquote:
geen kans gezien haar te bekeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar maakt niet uit. is beter zo
want zij is satanisme en mijn familie is christelijk dus dit is wat God wou
heb geprobeerd maar ze wilt niet luisterenquote:
bloed moet puur blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb geprobeerd maar ze wilt niet luisteren
dan kan ik niet de moeder van mijn kinderen duivels bloed laten doen in hun
Goh. Wie had dat verwacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah JK Rowling heeft het ontkent.
Ze is wel anti-Trump heb ik het idee
ik heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat ik goede progressie heb geboekt met leren?
Schijnt een 'journalist' te zijn geweest die inside info had maar was bullshitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb alleen maar negatieve dingen over dat boek gehoord.
Kan nog steeds wel iets komen over 10 jaar verderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt een 'journalist' te zijn geweest die inside info had maar was bullshit
Dit kun je niet menen tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal mooi want Trump president jwz
Ik ben benieuwd naar de verkiezingen, ook die van Frankrijk en Duitslandquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze man zorgt voor polarisatie ipv mensen samen te binden.
Erdogan praktijken.
Black, brown or white, we all bleed the red blood of patriots.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze man zorgt voor polarisatie ipv mensen samen te binden.
Erdogan praktijken.
Wellicht wel, al is Trump wel een flamboyant persoon om op te bashenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:06 schreef JimmyDean het volgende:
Denk dat Trump het heel goed gaat doen.
Voor simpele millenials die hun moraal van facebook halen wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wellicht wel, al is Trump wel een flamboyant persoon om op te bashen
Genoeg millenials die graag een muur om Mexico zien zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor simpele millenials die hun moraal van facebook halen wel ja.
Waar baseer je dat op? Eloquent en welbespraakt is hij niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:06 schreef JimmyDean het volgende:
Denk dat Trump het heel goed gaat doen.
Obama was dit wel, maar dat betekent niet dat hij een goede president was.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 06:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Eloquent en welbespraakt is hij niet.
Dat zegt vrij weinig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 06:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een voordeel. Verbloemt teveel. Ik baseer het op de agenda voor de komende 100 dagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 06:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bedankt Jimmy.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:55 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)in-donated-suit.html
Tijd voor alle tegenstanders en mensen die wel begrijpen hoe global warming werkt om daadwerkelijk zelf iets te doen dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Schokkend wel hoe Trumpaanhangers zijn standpunten mbt klimaat laten voor wat het is
Als je daarin tegengewerkt wordt door een nog steeds invloedrijk land als Amerika schiet dat niet opquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd voor alle tegenstanders en mensen die wel begrijpen hoe global warming werkt om daadwerkelijk zelf iets te doen dus.
Euh jawel?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daarin tegengewerkt wordt door een nog steeds invloedrijk land als Amerika schiet dat niet op
Maar dat gebeurt toch nooit in grote getale zonder politieke veranderingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de consument nou eens gewoon zelf verantwoordelijkheden ging nemen
Ja, want het is schijnbaar heel moeilijk voor mensen om eens echt wat minder vlees te gaan eten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch nooit in grote getale zonder politieke verandering
In die hoax trappenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Schokkend wel hoe Trumpaanhangers zijn standpunten mbt klimaat laten voor wat het is
Decenia lang wetenschappelijk bewijs aangeleverd en het is een hoax gecreëerd door China, ja nee, helemaalquote:
Neem aan dat zo'n klimaatverdrag de bio-indrustrie ook flink wilt inperken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang het grootste deel van de bevolking de meest vervuilende industrieën blijft steunen, zal er onder geen enkele politieke leider iets veranderen.
China buit de situatie natuurlijk (terecht) enorm uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Decenia lang wetenschappelijk bewijs aangeleverd en het is een hoax gecreëerd door China, ja nee, helemaal
En dit ja, zeiken op industrie, maar wel elk jaar een nieuwe Iphone willen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang het grootste deel van de bevolking de meest vervuilende industrieën blijft steunen, zal er onder geen enkele politieke leider iets veranderen.
Er is ook zat wetenschappelijk bewijs tegen man-made global warming te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Decenia lang wetenschappelijk bewijs aangeleverd en het is een hoax gecreëerd door China, ja nee, helemaal
Valt mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem aan dat zo'n klimaatverdrag de bio-indrustrie ook flink wilt inperken?
En tegen bodemprijzen willen vliegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dit ja, zeiken op industrie, maar wel elk jaar een nieuwe Iphone willen.
En hij heeft smetvrees.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kust zn vrouw ook als een autist op de wang.
Komt wel meer voor bij autisten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hoef je geen autist voor te zijn
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt wel meer voor bij autisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |