Dit hoort totaal geen belang te spelen. Beetje jammer dat je dat antwoord geeft. Je kaatst meteen terug op een minderheid die dat oordeel creëert bij mensenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En welke religie plegen over het algemeen aanslagen?
Mijn moeder kent alles.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan de gezongen coupletten
Verder niet
Jij hebt drie landen die je kan supporterenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, zelfs met Nederlandse interlands.
Als ik een ekeer kijk
Ik zeg dat het in de mens zit.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Dit hoort totaal geen belang te spelen. Beetje jammer dat je dat antwoord geeft. Je kaatst meteen terug op een minderheid die dat oordeel creëert bij mensen
Ik zal Nederland echt nooit met sport suppoterten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt drie landen die je kan supporteren
Wel grappig dat je de tekst daar wel leert maar ik niet in het onderwijsquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kent alles.
Inburgeringscursus genot.
Ik supporter nooit, daar ben ik dan weer totaal niet nationalistisch in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal Nederland echt nooit met sport suppoterten.
Ik alleen als er figuren mee doen die ik sympathiek vind of gewoon echt goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal Nederland echt nooit met sport suppoterten.
op basisschool moest ik er 2 lerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de tekst daar wel leert maar ik niet in het onderwijs
Heb je op een kutschool gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de tekst daar wel leert maar ik niet in het onderwijs
Hier in Nederland niet nee. Maar dat komt ook wel een beetje doordat degene die de trots het meest uitstralen daar ook weer meteen in doorslaan waardoor er 'weer'een oordeel bij komt dat het alleen maar campingtokkies zijn die trots zijn op Nederlandquote:
openbare basisschoolquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je op een kutschool gezeten.
Protestantse basisschoolgenot. Ken ook allerlei geuzenhymnen enzo. En alle psalmen.
Vrijheid van godsdienst is wel belangrijk. Maar daar staat tegenover dat de vreemdeling zich dient aan te passen aan de alhier geldende waarden en normen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een blanke gelijk als racist wordt weggezet is het goed.
Maar een moslim in een christelijk-joods land moeten we alle vrijheid geven.
Manmanman
Het blijft een blank land.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier in Nederland niet nee. Maar dat komt ook wel een beetje doordat degene die de trots het meest uitstralen daar ook weer meteen in doorslaan waardoor er 'weer'een oordeel bij komt dat het alleen maar campingtokkies zijn die trots zijn op Nederland
Ik heb helemaal niets tegen het geloof aspect van de Islam.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is wel belangrijk. Maar daar staat tegenover dat de vreemdeling zich dient aan te passen aan de alhier geldende waarden en normen.
Hier gaat het dus al mis.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
openbare basisschool
Kan niet herinneren dat gehad te hebben
Ik ook niet, maar dat is het punt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met het geloof aspect van de Islam.
Daar geef ik je dan ook geen ongelijk in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het blijft een blank land.
Daar moet je als moslim meer rekening mee houden dan andersom.
Sorry.
Moest tegen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is het punt niet.
Waarom dan zoveel meer aandacht voor de boze blanke man dan voor de enorme problemen met de Islamistische medemens?quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geef ik je dan ook geen ongelijk in.
Doe ik niet. Maar jij benoemt het oordeel kale koppies en bomberjacks = racist, dan zeg ik jihadbaard=terrorist. Komt van beide kantenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel meer aandacht voor de boze blanke man dan voor de enorme problemen met de Islamistische medemens?
Wie hebben het criminaliteitcijfer?quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar jij benoemt het oordeel kale koppies en bomberjacks = racist, dan zeg ik jihadbaard=terrorist. Komt van beide kanten
Benieuwd hoe die gaat opdrogenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Amalia zong niet mee met dat liedje trouwens
Niemand hoeft beschermd te worden. Maar als jij, en dan bedoel ik jou nietquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Elk topic met de Islam moet de Islam beschermd worden.
Terwijl statitisch het ene geloof enorm veel meer problemen oplevert.
Ja en de laatste getinte dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat er maatschappelijke onrust van een blanke was?
Volkert, die extreem links was.
Gaat het totaal niet om.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie hebben het criminaliteitcijfer?
Wie hebben het terrorisme?
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik wil die discussie best weer voeren, fokkie.
Maar de volgende keer is het weer vergeten.
Waarom dan nooit een keer wat begrip voor de mensen die er last van ondervindenquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Ik weet heus wel dat allochtonen daar de boventoon in voeren
Jij beweert dus door voorbeelden van criminaliteit voor te schotelen dat vooroordelen aan de ene kant terechter zijn dan aan de andere kant. Dat is toch bullshit?quote:
De ene kant zou zich meer moeten aanpassen, of teruggaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij beweert dus door voorbeelden van criminaliteit voor te schotelen dat vooroordelen aan de ene kant terechter zijn dan aan de andere kant. Dat is toch bullshit?
Geen enkel geloof voegt iets toe.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Islam is een geloof dat echt wat toe heeft gevoegd aan Nederland!
Jullie hele grondwet is op een geloof terug te brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen enkel geloof voegt iets toe.
Ja maar daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ene kant zou zich meer moeten aanpassen, of teruggaan.
Nee? Want het ene is een stuk meer te onderbouwen dat het ander?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Het vooordeel dat elke moslim een crimineel of terrorist is is toch net zo onterecht dat elke kale knakker een racist is?
Al komt 90 procent van de criminaliteit door allochtonen is het nog even onterecht
Dan hoeft het niet gelijk iets toe te voegen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie hele grondwet is op een geloof terug te brengen.
Niet op het individu zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee? Want het ene is een stuk meer te onderbouwen dat het ander?
Dan vind je de grondwet dus niets toevoegen, dat mag.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet gelijk iets toe te voegen.
is niet relevant aan het feit of iets meer of minder terecht isquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind jij dat Islam iets toevoegt aan west-europa Fokkie?
Nee, maar mensen zijn nou eenmaal graag collectief.quote:
Ik heb het nooit terecht genoemd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is niet relevant aan het feit of iets meer of minder terecht is
Misschien moeten we dan eens naar een West-Europa waar Moslims hun geloof mogen beoefenen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:08 schreef Fok-it het volgende:
En nee, persoonlijk vind ik de Islam niet bijzonder veel toevoegen aan West-EUropa nee
Maar een nieuwe grondwet maken die niet gebaseerd is op religie dan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan vind je de grondwet dus niets toevoegen, dat mag.
dat is toch onmogelijk. Groot deel van onze normen en waarden set is gebaseerd op christendomquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een nieuwe grondwet maken die niet gebaseerd is op religie dan.
Het gelijkheidsbeginsel is een mooi begrip. Maar ik heb niet echt het idee dat het überhaupt een keer is nageleefd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan vind je de grondwet dus niets toevoegen, dat mag.
Die normen en waarden zijn gebaseerd op gewoon moreel normaal leven. Alsof je je daar niet gewoon aan houdt omdat je een fatsoenlijk persoon bent? Heeft toch niet te maken met dat het uit een sprookjesboek komtquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is toch onmogelijk. Groot deel van onze normen en waarden set is gebaseerd op christendom
Waarop gebasseerd?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die normen en waarden zijn gebaseerd op gewoon moreel normaal leven
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ik wel, vind het een waardeloze religie..
Dit is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die normen en waarden zijn gebaseerd op gewoon moreel normaal leven. Alsof je je daar niet gewoon aan houdt omdat je een fatsoenlijk persoon bent?
Nee hoor, onze grondwet legt bijvoorbeeld de macht van de vorst aan banden. Dat is nergens in de Bijbel te vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie hele grondwet is op een geloof terug te brengen.
haha wat? sterk gevoed denkquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
De slavernij is bijvoorbeeld sterk beperkt door het christendom.
Lees je eens in over het feodale stelsel en de invloed op het christendom daaropquote:
"Lees je in" vind ik zo'n typische FOK! soundbite.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lees je eens in over het feodale stelsel en de invloed op het christendom daarop
lees je eens in over slavernij van zwarten en de invloed van het christendom daaropquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lees je eens in over het feodale stelsel en de invloed op het christendom daarop
Niet goed te praten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:24 schreef Drug het volgende:
[..]
lees je eens in over slavernij van zwarten en de invloed van het christendom daarop
is de facto nog steeds slavernij in arabische wereldquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet voor niets was Slavernij enorm veel groter in Islamitische landen zoals het Otomaanse rijk
gesponsord door onsquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is de facto nog steeds slavernij in arabische wereld
Je gezonde verstand hoe je met je medemens omgaat. Genieten van het leven en beetje relaxed doen tegen elkaarquote:
Welk gedeelte van de grondwet is precies op de Bijbel te herleiden?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet goed te praten.
Kleinigheidje vergeleken met blanken slavernij.
Ik noem een WK in Qatarquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh sorryquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
Fucking kutbovenburen hebben op fucking donderdagavond een feestje. Ik moet morgen gewoon werken en leren.
Bron dat een mens gewoon gezond verstand van zichzelf heefT?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gezonde verstand hoe je met je medemens omgaat. Genieten van het leven en beetje relaxed doen tegen elkaar
Gezond verstandquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gezonde verstand hoe je met je medemens omgaat. Genieten van het leven en beetje relaxed doen tegen elkaar
kom je ook op de grtd meet?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof jij op feestjes uitgenodigd wordt
Je hebt toch hersens gekregen om zelf mee te denken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bron dat een mens gewoon gezond verstand van zichzelf heefT?
Wat dan? Zijn wij uitnemender? Ganselijk niet; want wij hebben te voren beschuldigd beiden Joden en Grieken, dat zij allen onder de zonde zijn;quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bron dat een mens gewoon gezond verstand van zichzelf heefT?
Veel religieuzen hebben dat al niet nee. Vind je het gek als je bij alles wat je doet je afvraagt of je dan wel in de hemel komt.quote:
Het is gewoon een feit dat je gedrag beïnvloed wordt door de omgeving waarin je opgroeit. Dus ook jouw zogenaamde gezonde verstand. En onze omgeving is voor een groot deel, zeker qua denkwijze, gevormd door het christendom.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch hersens gekregen om zelf mee te denken.
niet heel centraalquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een mooie locatie
Wanneer hebben atheisten wat aan onze morele ontwikkelingen toegvoegd?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel religieuzen hebben dat al niet nee. Vind je het gek als je bij alles wat je doet je afvraagt of je dan wel in de hemel komt.
door ottomanen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet goed te praten.
Kleinigheidje vergeleken met blanken slavernij.
Een discussie als dit is nogal onzinnig om aan te gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer hebben atheisten wat aan onze morele ontwikkelingen toegvoegd?
niet alleen daarquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft sowieso voor orde gezorgd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil verder best meegaan dat Christendom niets heeft toegevoegd.
Moeten jullie weten
Moet ik excuses aanbiedenvoor mijn behandeling van zielige negertjes?quote:
Ik leef niet op de manier zoals ik het wil om in een of andere hemel te komen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat je gedrag beïnvloed wordt door de omgeving waarin je opgroeit. Dus ook jouw zogenaamde gezonde verstand. En onze omgeving is voor een groot deel, zeker qua denkwijze, gevormd door het christendom.
Je bent niet de baas over je eigen gedachten.![]()
Thomas Paine en Montesquieu zijn vrij cruciaal geweest in de ontwikkeling van de moderne rechtsstaat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer hebben atheisten wat aan onze morele ontwikkelingen toegvoegd?
waarom vraag je dit aan mij?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik excuses aanbiedenvoor mijn behandeling van zielige negertjes?
Dit zegt niemand.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil verder best meegaan dat Christendom niets heeft toegevoegd.
Moeten jullie weten
Gast. Lees eens wat ik typ en reageer er dan op en kom niet weer met een of andere dooddoener.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leef niet op de manier zoals ik het wil om in een of andere hemel te komen hoorDat is daar de leidraad.
zit je nu te trollen of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leef niet op de manier zoals ik het wil om in een of andere hemel te komen hoorDat is daar de leidraad.
Vrouwen en homo's moeten verder wel gewoon hun bek houden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
islam![]()
![]()
Vrouwen onderdrukken![]()
Homo's onderdrukken
stenigen.
Ja ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast. Lees eens wat ik typ en reageer er dan op en kom niet weer met een of andere dooddoener.
We weten van wie het afkomt JR.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben het gewoon niet met je eens.
Mijn visie hierop is dat zij gewoon nog in het proces zitten waar wij als westerse beschaving een paar eeuwen geleden al doorheen zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
islam![]()
![]()
Vrouwen onderdrukken![]()
Homo's onderdrukken
stenigen.
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn visie hierop is dat zij gewoon nog in het proces zitten waar wij als westerse beschaving een paar eeuwen geleden al doorheen zijn gegaan.
Waar ben je het dan niet mee eens? Ik vertel je net wat feiten. Daar kun je het niet mee oneens zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben het gewoon niet met je eens.
Islam is in de laatste 40 jaar veel conservatiever geworden. Opkomst van het wahabisme en salafisme is ongekend. Was nooit zo machtig in de eeuwen hiervoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn visie hierop is dat zij gewoon nog in het proces zitten waar wij als westerse beschaving een paar eeuwen geleden al doorheen zijn gegaan.
En denk je dat ze net als het Christendom ook ooit die stap gaan maken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar echt geen antwoord op.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Die moeten we dus niet toelaten.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En denk je dat ze net als het Christendom ook ooit die stap gaan maken?
Welke stap?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens vanuit zichzelf wel gewoon respectvol en relaxed met elkaar kan omgaan, en sommige mensen niet. Ligt ook vaak gewoon aan het karakter van mensenquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar ben je het dan niet mee eens? Ik vertel je net wat feiten. Daar kun je het niet mee oneens zijn.
De hervorming, beter geformuleerd danquote:
En dan raar vinden dat mensen met IS vlaggen op straat in Den Haag oproepen om Joden te vermoorden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Want west-europa stimuleert totaal niet die stap.
Mensen moeten zich namelijk niet aanpassen.
Die stap hebben ze ooit al gemaakt. Ze zijn nu gewoon weer terug bij af.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Islamitische hervorming is al aan de gang, de uitkomst is alleen het omgekeerde van wat wij graag zouden willen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hervorming, beter geformuleerd dan
quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens vanuit zichzelf wel gewoon respectvol en relaxed met elkaar kan omgaan, en sommige mensen niet. Ligt ook vaak gewoon aan het karakter van mensen
Daarop baseer je je normen en waarden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het hele gesprek niet over.
Laat maar.
maar moet je dit dan faciliteren of bestrijden?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Apart genoeg juist niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
De enige gematigde moslims wonen ook in West-Europese zeker.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hervorming, beter geformuleerd dan
En Iranquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart genoeg juist niet.
Enorm veel in Libanon bijvoorbeeld
Wederom... Dat is gewoon niet waar, die worden bepaald door je omgeving.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarop baseer je je normen en waarden.
geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar moet je dit dan faciliteren of bestrijden?
neequote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
De enige gematigde moslims wonen ook in West-Europese zeker.
O.a.quote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wederom... Dat is gewoon niet waar, die worden bepaald door je omgeving.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a.
Wel kutregime.
Maar goed punt.
Jammer dat het westen tegen Iran is.
En voor sunni islam
Zeer terecht dat het Westen tegen Iran is. Omdat ze vijanden zijn van Wahabi's wil het nog niet zeggen dat het een bondgenoot is. Iran is levensgevaarlijk in het Midden Oosten. Sponsoren terrorisme in Israël, Libanon, Pakistan en Afghanistan oa.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a.
Wel kutregime.
Maar goed punt.
Jammer dat het westen tegen Iran is.
En voor sunni islam
Enige goede partij in de Syrische oorlog zijn de Koerden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat respect voor radicalisme echt ongelofelijk.
Vooral omdat je daar de moderates totaal niet helpt.
Of ik kan het juist allemaal net wat beter relativeren dan de restquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, met zo een instelling blijf je zwakzinnig.
Het hypocriet is dat we de Saudis wel als bondgenoten zien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeer terecht dat het Westen tegen Iran is. Omdat ze vijanden zijn van Wahabi's wil het nog niet zeggen dat het een bondgenoot is. Iran is levensgevaarlijk in het Midden Oosten. Sponsoren terrorisme in Israël, Libanon, Pakistan en Afghanistan oa.
Koerdenquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige goede partij in de Syrische oorlog zijn de Koerden.
doen de saudis ook? Op een iets grotere schaal ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeer terecht dat het Westen tegen Iran is. Omdat ze vijanden zijn van Wahabi's wil het nog niet zeggen dat het een bondgenoot is. Iran is levensgevaarlijk in het Midden Oosten. Sponsoren terrorisme in Israël, Libanon, Pakistan en Afghanistan oa.
Gelukkig brengt het je erg ver!quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik kan het juist allemaal net wat beter relativeren dan de rest
Wat valt er te relativeren aan feiten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik kan het juist allemaal net wat beter relativeren dan de rest
Strategische bondgenoten alleen. Als tegenwicht tegen het Shia blok. En olie natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het hypocriet is dat we de Saudis wel als bondgenoten zien natuurlijk.
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doen de saudis ook? Op een iets grotere schaal ook nog
Ja maar wat is ver brengen? Dat is allemaal subjectiefquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig brengt het je erg ver!
Dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Strategische bondgenoten alleen. Als tegenwicht tegen het Shia blok. En olie natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat is ver brengen? Dat is allemaal subjectief
Momenteel zijn het vooral de golfstaten. Saudi Arabië is doodsbang voor IS want ze willen helemaal geen khalifaat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ze sponsoren ook nog een terrorisme in het westen
Dat weet ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in geluk geloof ik toch niet zo.
Nee hoor, dat moet iedereen lekker zelf weten hoe ze in het leven staan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En daardoor moet de rest meegaan in dat gedachtegoed.
Iemand die echt kan relativeren verklaard niet iedereen voor gek/niet goed wijsquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet iedereen lekker zelf weten hoe ze in het leven staan.
Ik geef slechts mijn visie
Als je een keer een leuke meid neukt denk je daar wel weer anders over.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in geluk geloof ik toch niet zo.
Doe ik ook niet, ik denk er alleen anders over.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die echt kan relativeren verklaard niet iedereen voor gek/niet goed wijs
Raar dat je dan zo denigrerend doet, zonder onderbouwing, over standpunten waar mensen veel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet iedereen lekker zelf weten hoe ze in het leven staan.
Ik geef slechts mijn visie
Dat is kortstondig geluk, en daarna krijg je gezeik enzoquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een keer een leuke meid neukt denk je daar wel weer anders over.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kortstondig geluk, en daarna krijg je gezeik enzo
Dat hele kapot relativeren van jou brengt je op de lange termijn denk ik een stuk minder dan je zelf voor ogen hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat is ver brengen? Dat is allemaal subjectief
Mwah, het is op z'n zachtst gezegd laagdunkend hoe je over theïsten spreektquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik denk er alleen anders over.
Daarom wegwezen voor het te laat is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kortstondig geluk, en daarna krijg je gezeik enzo
Alsof je overal invloed op hebt lolquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw gezonde verstand kan dat gezeik toch wel voorkomen?
Daar ben je immers mee geboren.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je overal invloed op hebt lol
Wat heb ik voor ogen volgens jou dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hele kapot relativeren van jou brengt je op de lange termijn denk ik een stuk minder dan je zelf voor ogen hebt.
wel z'n goedrecht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, het is op z'n zachtst gezegd laagdunkend hoe je over theïsten spreekt
Alleen jammer dat als er ook maar een link wordt gelegd met een geloof hij gelijk op tilt slaat en niet meer normaal kan reageren.quote:
Nou, ik snap wel dat alles relativeren iets heeft, veilig en zorgeloos. Maar dat kan je niet je hele leven blijven doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb ik voor ogen volgens jou dan?
Als het over islam ging was ie een islamofoob.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen jammer dat als er ook maar een link wordt gelegd met een geloof hij gelijk op tilt slaat en niet meer normaal kan reageren.
Zonde wel. Leer je niks van.
Nee hoor, een punt maken tegen jouw waterdichte analyses en conclusies probeer ik ook niet. Ik weet wel beter.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je denkt nu een punt gemaakt te hebben ofzo?
Dat is niet waar.
Zeker, maar reageren op feiten en dan verkondigen dat je het er niet mee eens bent is gewoon dom.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het over islam ging was ie een islamofoob.
wmb mag jr gewoon ongenuanceerd zijn, vind het een prima gozer.
Geen idee, we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik snap wel dat alles relativeren iets heeft, veilig en zorgeloos. Maar dat kan je niet je hele leven blijven doen
Mensen zijn ook intens dom.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, maar reageren op feiten en dan verkondigen dat je het er niet mee eens bent is gewoon dom.
Maar dat is wel beetje de reden toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het meemaken.
Ik vind het allemaal prima als je me niet serieus neemt, lig ik niet wakker van.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, een punt maken tegen jouw waterdichte analyses en conclusies probeer ik ook niet. Ik weet wel beter.
Jij vindt stellen dat je omgeving niet zoveel te maken heeft met je moraal, maar dat dat gewoon in je zit niet raar?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vind JR niet iets schokkends zeggen ofzo.
Wat ga je in het weekend doen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben echt blij wanneer het weekend is. Ik verveel mij echt dood.
Gaat eigenlijk gewoon automatisch als ik eerlijk benquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is wel beetje de reden toch?
Vooral niet zo boeiend.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt stellen dat je omgeving niet zoveel te maken heeft met je moraal, maar dat dat gewoon in je zit niet raar?
Uitgaan uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ga je in het weekend doen?
Ik stoor mij aan mensen die feiten negeren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral niet zo boeiend.
Als JR deze mening over islam had verkondigt was ie bijna aangeklaagd.
biertjequote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
ik twijfel
of naar bed gaan
of een biertje openen
ik heb struggles
wat kun je in het weekend wat nu niet kan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben echt blij wanneer het weekend is. Ik verveel mij echt dood.
ik pak NU de treinquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
Donderdag beste avond voor uitgaan in Grunn
Ik zie mijn vrienden alleen in het weekend.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat kun je in het weekend wat nu niet kan?
Alleen als je zo bezopen bent dat je elkaar verdragen kan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie mijn vrienden alleen in het weekend.
Nee geen idee eigenlijk waarom dat is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als je zo bezopen bent dat je elkaar verdragen kan?
Mormonenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Eigenlijk is het best vreemd te noemen dat er in de afgelopen 1500 jaar geen nieuwe dominante religie is ontstaan. Nouja ik vind dat best bijzonder.
Of gewoon accepteren dat het menselijk brein te beperkt is om te weten hoe alles ontstaan is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Eigenlijk is het best vreemd te noemen dat er in de afgelopen 1500 jaar geen nieuwe dominante religie is ontstaan. Nouja ik vind dat best bijzonder.
word jij niet geboren met die kennis?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat het menselijk brein te beperkt is om te weten hoe alles ontstaan is.
Ach jij beperk jezelf overal in.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat het menselijk brein te beperkt is om te weten hoe alles ontstaan is.
Ik ben toch ook een mens...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
word jij niet geboren met die kennis?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare comeback, maar je zal dit zelf wel leuk vinden ofzo. Succes ermee.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Wat een haat en nijd. Iedereen zal wel toe zijn aan weekend
Gelukkig heb ik het al
Ja ik zal wel toe zijn aan het weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Wat een haat en nijd. Iedereen zal wel toe zijn aan weekend
Gelukkig heb ik het al
Lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zal wel toe zijn aan het weekend.
Hahaha.
Nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Ben je wel voor werk aan het zoeken?
Er staat een spelfout in je zin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Heere Jezus is het met me eens.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat een spelfout in je zin.
Nooit dusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ik denk ook daadwerkelijk kans van slagen te hebben bij een sollicitatie.
Mis dat wel.quote:
Buitenlanders zijn dan ook niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mis dat wel.
Jij komt sowieso al je afspraken wat betreft onze vriendschap niet na.
hoeveel gepaktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik had een genottelijk dagje op Unibet.
Spaarrekeningetje verdubbeld van 1 naar 2k, niks mis meequote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spaarrekeningetje verdubbeld van 1 naar 2k, niks mis mee
Ook nog negeren héquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn dan ook niet te vertrouwen.
Snap ik bij jou wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
Heb nu echt geen bet accounts meer.
principieel dingetje
Wist je nog dat ik aanbood de kosten te vergoeden van avicii kaartjequote:
Hahahaha. Wauw.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je nog dat ik aanbood de kosten te vergoeden van avicii kaartje
Had je dat maar gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je nog dat ik aanbood de kosten te vergoeden van avicii kaartje
Ik bedoelde voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh die maar 10tjes kan ie krijgen
Jij zat smiddags toch in de Arena nog met LR?quote:
Weet niet of dat die dag wasquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zat smiddags toch in de Arena nog met LR?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik was toen wel echt een ongelooflijke autist
zit je uit of thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Heb btw kaarten voor warszawa Inso. Zou ik straat van appartement geven? Kan je doorgeven aan legia hoolies
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:06 schreef richolio het volgende:
Fok-it, ik heb La La Land vanavond gezien. Omg.
City of starsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:38 schreef richolio het volgende:
Ik ga gelijk nu ook weer even die liedjes luisteren.
Die is mooi jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Die is mooi jaEn sowieso gewoon Mia & Sebastian's theme.
Het einde vond ik heel bijzonder ook. Eerst snapte ik het niet helemaal, toen ze terug gingen naar het begin enzo, maar ik ga er nog even over nadenken.Eigenlijk wel. Maar toch zit er ook wel weer mooi iets aan het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee echt, heerlijke film. Dit wordt echt zo'n film die je later kijkt als je je goed wil voelen.
Sowieso Emma Stone
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh dat was ik al langer hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:44 schreef richolio het volgende:
Ja ik ben wel een beetje verliefd geworden op Emma Stone ook![]()
Ja, die is heel tof. Irrational Man trouwens ook. Die is van Woody Allen. Dat is sowieso al filmgenotquote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:47 schreef richolio het volgende:
Birdman wil ik sowieso nog graag zien ja, is die goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |