Nu twijfel ik ook, volgens mij had ik die met Duck Hunt erbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die game had inderdaad iedereen, maar niet die vroege print.
Inderdaad de uitzonderlijke goede staat en het feit dat het Mario is, wat natuurlijk cultureel erfgoed is in de videogame-industrie.
Klopt, het zijn dan ook mensen met affiniteit met een product als belegging en handelswaar. Dat vereist een wat andere mindset dan iemand die met die waar speelt of het verzamelt uit liefhebberij.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja je hebt dat ook met Lego bv. Dat mensen tig dozen kopen, ze wegzetten en dan met winst verkopen zodra die sets niet meer gemaakt worden.
Als je er een beetje goede kijk op hebt en er de ruimte en geduld voor hebt zoiets lang te bewaren kan je er best een leuk centje mee verdienen denk ik.
Een paarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke console
Welke consoles heb je tot nu toe allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een paarallemaal aangesloten en ready to game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel aansluitingen heeft mijn tv niet maar alle consoles zijn netjes opgeborgen en binnen 5 minuten aan te sluiten. De Megadrive is mijn main console en die staat wel vast aangesloten. Ik heb wel eens tv kasten gezien waar tientallen consoles staan en dat wilde ik niet. Veels te druk. Daarnaast heb ik ze liever stofvrij afgesloten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal aangesloten en ready to game?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |