Welke nieuwe serie?quote:Op vrijdag 2 november 2018 00:23 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de volgende ongemakkelijke situatie en de nieuwe serie.
Top Nederlandse TV.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:44 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Wie denk je dat ik ben! Pipo de Clown?
![]()
Dat zie je in serie 3.quote:Op zondag 25 november 2018 00:36 schreef Radegast het volgende:
Nam Rico nou Ron's telefoon mee of stopte hij hem weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Doet Samuels jullie ook zo denken aanIk vond zijn personage nogal overacting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb het hele derde seizoen vooruit gekeken. Wel een mooi einde. Toch nog wel een puntje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
Maken we toch eens gebruik van al die maanden betalen voor NPO-plus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op NPO start? Maar 2.95 p.m. en eerste maand gratis volgens mij.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:49 schreef danusz1986 het volgende:
Kan ik nog ergens onbetaald seizoen 2 kijken. Heb ooit 1 gekeken en 2 helemaal gemist.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:46 schreef Blues het volgende:
Voor de mensen die het allemaal al gezien hebben:Nog kunnen ontdekken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het camping bij Bloemendaal aan Zee, maar weet het niet heel zeker.
Eigenlijk heb ik alle andere locaties wel herkend.
Ook wel lachwekkend als je ze dan uren rijden en dan door tunneltje bij halfweg rijden![]()
Camping de lakens jaquote:Op woensdag 9 december 2020 23:42 schreef ddx het volgende:
[..]
Nog kunnen ontdekken ?
Volgens mij is het camping bij Bloemendaal aan Zee, maar weet het niet heel zeker.
Eigenlijk heb ik alle andere locaties wel herkend.
Ook wel lachwekkend als je ze dan uren rijden en dan door tunneltje bij halfweg rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |