Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Godverdomme heb ik het schoonmaken van die kast gemist
er viel nota bene niks uit te typenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar zonder het visuele aspect gaat er toch wat van de charme verloren
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef ikwordtergekvan het volgende:
dit is ook een prachtig topic
KLB / " ik heb je niet gezien "
Misschien kan hij samen met Shirley een livestream organiseren waarin ze gedeelde herinneringen gaan ophalen d.m.v. dat topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef ikwordtergekvan het volgende:
dit is ook een prachtig topic
KLB / " ik heb je niet gezien "
Volgens mij is er een flinke klap op gegeven door Braad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Raap het volgende:
Hoe komt die enorme deuk in die computer? Is hij er op gaan zitten?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn laptop niet meewerkte. Hierop volgde een lichte irritatie bij de Braad en hij uitte dat middels een dreun op zijn (lege?) computerkast. Hieruit kunnen we gerust concluderen dat de Braad óók tijdens hoogoplopende emoties met scherpte de zaken calculeert, teneinde de materiële schade te minimaliseren ... !quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Raap het volgende:
Wie zijn die personages? En waarom kan hij dit niet zelf?quote:
Als jij zo'n reet had dan zou jij die ook promoten via Instagram.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
Het Engels is zeker vanwege die meid die dr reet op Instagram promoot?
Jij zou het ook doen als je meer zou zijn dan een 6'je met overgewichtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
Het Engels is zeker vanwege die meid die dr reet op Instagram promoot?
Gert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wie zijn die personages? En waarom kan hij dit niet zelf?
Edit: Oh, die ene is gewoon Adriaan, dan rest enkel nog de vraag wie die ander is?
Vanwege zijn mentale stoornissen heeft hij er een deuk in geslagen. Om de een of andere reden vond hij het nu tijd om een nieuwe behuizing te kopen. Je moet toch wat met je gratis geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Raap het volgende:
stoft ie het eerst niet eens af ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wat is dit voor gare plek om je pc neer te zetten?![]()
[ afbeelding ]
Op het tapijt kan niet, dan stikt 'ie, is het idee denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wat is dit voor gare plek om je pc neer te zetten?![]()
[ afbeelding ]
Ah, inderdaad, rond minuut 8 vertelt hij het, waarschijnlijk is het de hilarische buurman die de Twingo had versierd met strings.quote:
Barre tijden in het schuurtje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:26 schreef BalotelliFan het volgende:
waarom draagt hij binnen een jas
Hij zat in de eetkamer lolquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Barre tijden in het schuurtje.
Zei laatst al dat die jas met zijn 2e leven bezig is. Hij heeft hem altijd aan. Ik vermoed dat het wellicht ermee te maken heeft dat het afslanktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:26 schreef BalotelliFan het volgende:
waarom draagt hij binnen een jas
dit liet me lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite het kost om die jas uit te doen en weer aan te moeten doen?
Wat is dit voor zelfingenomenheid gedverderrie zegquote:Toffe review man! Kwaliteit van de shots binnen de auto is trouwens echt heel behoorlijk, iPhone zeker?Shots buiten de auto vind ik wat minder, dan zie je wel duidelijk de tekortkomingen van een telefoon cameraatje.
Vannacht komen er ook van mijn kant 2 reviews online, Ford Ka en een Renault Clio ;p
Schaamteloos, zoals we hem kennen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:43 schreef BalotelliFan het volgende:
Deze reactie ook op de review van Omniradius:
[..]
Wat is dit voor zelfingenomenheid gedverderrie zeg
Alsof hij er niet tegen kan dat iemand anders even de aandacht krijgt in plaats van hijzelfquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Schaamteloos, zoals we hem kennen.
Een tijdje geleden probeerde een andere FOK!ker een livestream te doen, maar nadat duidelijk werd dat dat niet lukte pakte greep hij zijn kans om de show te stelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Alsof hij er niet tegen kan dat iemand anders even de aandacht krijgt in plaats van hijzelf
Nou, door de manier waarop Braddie zich op het internet gedraagt, gaat hij het internet natuurlijk nooit uitspelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:40 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat Bradge doet op een gemiddelde dag, na het zien van deze video ().
Wat doet hij al die uren achter de computer? Wat rest er nog op het internet dat te doen is na al die jaren? Dat is wat ik wil zien in de vlogs.
Weetikhet, heb er allemaal geen tijd voor hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
the box is behind me
[..]
wat is die Trump video?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je nou alles gedownload en opgeslagen?
Ga je gang. Zodra je het ergens uploadt zal hij het neer laten halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:55 schreef ikwordtergekvan het volgende:
misschien beter videos op te slaan ipv uit te schrijven
je download het toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:41 schreef Stratotanker het volgende:
Weetikhet, heb er allemaal geen tijd voor hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij zo'n reet had dan zou jij die ook promoten via Instagram.
Mensen die hun reet promoten via Instagram behoren niet zelden ook tot de onderste 10%.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen als je meer zou zijn dan een 6'je met overgewicht
Er zijn wel sites die minder streng zijn op dat gebied.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:52 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ga je gang. Zodra je het ergens uploadt zal hij het neer laten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |