quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:16 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
je hebt dom hbo, en ok hbo.
is me nog niet duidelijk waar Braddie meer naar neigt.
Naar vmbo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:16 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
je hebt dom hbo, en ok hbo.
is me nog niet duidelijk waar Braddie meer naar neigt.
hoezoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Naar vmbo.
Echt niet veel hoger hoor.
Alweer die Honda? We hebben dat ding inmiddels toch wel gezien?quote:
Snap die gedachtegang ook niet helemaal. Omdat hij Nederlands kan praten voor de camera? Hij is welbespraakt, maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:38 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom schat je hem zo hoog in?
Ik denk ook niet dat het veel hoger is.
Ja dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap die gedachtegang ook niet helemaal. Omdat hij Nederlands kan praten voor de camera? Hij is welbespraakt, maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.
Vind welbespraakt nogal overdreven. Hij praat normaal, maar iemand uit brugklas vmbo die normaal praat noem ik ook niet welbespraaktquote:
Bedoelde meer dat ie nette zinnen kan praten ipv dat bontkraagjes gedoe met negerstraattaal en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind welbespraakt nogal overdreven. Hij praat normaal, maar iemand uit brugklas vmbo die normaal praat noem ik ook niet welbespraakt
Oh ja, ach, dat wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ie nette zinnen kan praten ipv dat bontkraagjes gedoe met negerstraattaal en zo.
Had je wel eens 1 van de livestreams gezien met die petjes erbij? Dan praat hij wel meer straattaal. Grappig is datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ie nette zinnen kan praten ipv dat bontkraagjes gedoe met negerstraattaal en zo.
Ja maar ik bedoelde meer de gewone filmpjes zonder petjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had je wel eens 1 van de livestreams gezien met die petjes erbij? Dan praat hij wel meer straattaal. Grappig is dat
Eens met mijn generatiegenoot zoals gewoonlijk, maar je kan nou ook niet zeggen dat hij door middel werkervaring heeft bewezen meer te kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kansloos gezever over opleidingsniveaumen vergeet voor het gemak maar even dat het absoluut niets zegt over intelligentie en potentie.
Nja, we hadden het in eerste instantie over de praktijkschool en toelating daar zegt per definitie wat over intelligentiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kansloos gezever over opleidingsniveaumen vergeet voor het gemak maar even dat het absoluut niets zegt over intelligentie en potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |