Als het die volgorde is zeker ja, qua indeling is het verder wel zoals beide toernooien altijd gereden worden. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze met de lange afstanden beginnen op zondag?quote:
Vorig jaar was het 6, 6, 4 idd met 4x 500 meter op vrijdag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef danos het volgende:
[..]
Als het die volgorde is zeker ja, qua indeling is het verder wel zoals beide toernooien altijd gereden worden. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze met de lange afstanden beginnen op zondag?
Ik ben wel blij dat die 500 meters van de allrounders iig op een andere dag worden gereden, 3x een 500meter achter elkaar was echt gestoord
Ze beginnen zondag echt met de allrounders. Op zat/zon kunnen ze toch beter;quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef danos het volgende:
[..]
Als het die volgorde is zeker ja, qua indeling is het verder wel zoals beide toernooien altijd gereden worden. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze met de lange afstanden beginnen op zondag?
Ik ben wel blij dat die 500 meters van de allrounders iig op een andere dag worden gereden, 3x een 500meter achter elkaar was echt gestoord
Had ie bij de vrouwen knap 6e geweestquote:
Zonde, ze moet gewoon goed uitzieken goed aansterken en dan naar Koreaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:32 schreef TheArt het volgende:
Ter Mors is ziek en heeft zich inmiddels afgemeld voor de 3000.
Het hele seizoen nog niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is ze nog geen seconde topfit geweest sinds ze is overgestapt..
Dat is niet vreemd. Op de 5km/10km hardlopen zal je dezelfde niveauverschillen zien tussen wereldtoppers en nationale middenmoters.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulke rondetijden rijdt Sven Kramer niet eens op 10km
Daar gaat de laatste reden om het nk allround te volgen...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verweij meldt zich ziek af, WK-ticket kan Roest bijna niet meer ontgaan tenzij Bosker boven zich uit stijgt lijkt me
Bij de vrouwen in het niveau in de breedte wel ok, maar bij de mannen is het wel een beetje genant inderdaad.quote:
Technisch belabberd. Daar kan verbetering in komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:39 schreef Remzz het volgende:
Ben bang dat Michel Mulder het nooit meer terug gaat krijgen
Vooral Nauta ging helemaal op een hoop, in goede vorm moet zij hier onder de 7 minuten kunnen rijden.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:51 schreef Montov het volgende:
Wel verrassend dat Joling dit kon vasthouden. Veel spanning tot op het eind, maar het blijft de Nederlandse subtop.
Mja... ook gewoon top 10 wereldwijd, dus dan kan ik het nog wel accepteren. In de periode 2008-2012 reden ze niet harder dan 7.15 (en soms 7.20), dan vind ik het een sneue bedoening worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:51 schreef Montov het volgende:
Wel verrassend dat Joling dit kon vasthouden. Veel spanning tot op het eind, maar het blijft de Nederlandse subtop.
"Joling vindt haar 3e adem" was ook zulke onzin. Het was gewoon "Nauta stort nu ook in".quote:Op zondag 22 januari 2017 14:57 schreef Marcoss het volgende:
Ze waren weer lekker op de hoogte met die 3.13 trouwens, dat was het verschil tussen Joling en de Vries, niet tussen Joling en Nauta..
Maar dan smelt het ijs.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:12 schreef franklop het volgende:
M Mulder gaat volgend jaar wel schroeien
Toen had-ie de buitenbocht aan het slot.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht. Normaal doet ie dit op dag 1 van een toernooi.
Toch wist Joling ook te versnellen 2 rondjes van het einde.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Joling vindt haar 3e adem" was ook zulke onzin. Het was gewoon "Nauta stort nu ook in".
Om het palmares van Michel te evenaren moet Ronald nog wel een paar echte topjaren hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:43 schreef Toby56 het volgende:
Het aardige is, dat in hun jongere jaren Ronald het supertalent was, en Michel, die een kwartiertje ouder is, altijd iets minder was. Dat werd toen omgedraaid, en nu zijn we weer 'back to basics'.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Om het palmares van Michel te evenaren moet Ronald nog wel een paar echte topjaren hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |