O cool!quote:
ik zag het net bij nedgame en wou het hier ook melden, order is iig geplaatstquote:Op maandag 4 september 2017 11:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben, de snes versie van de 3ds xl is nu te krijgen bij Nedgame
[ afbeelding ]
Mooi voor bij de snes mini straks
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:30 schreef CoExist het volgende:
Is de New 3DS XL region lockers?
Was in een GameStop winkel in NYC en zag wel wat interessante titels liggen.
Had alleen mijn 3DS op de hotelkamer laten liggen dus kon het niet laten testen.
Ongemotiveerd winkelpersoneel was niet geïnteresseerd genoeg om mijn vraag te beantwoorden.
Thnx, ik had al zo’n flauw vermoeden.quote:
Laatste overgebleven Nintendo unit met region locking, Switch is wel regiovrij.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx, ik had al zo’n flauw vermoeden.
Wel jammer hoor.
Nog nooit ook maar 1 Party game gespeeldquote:Op donderdag 14 september 2017 21:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
http://marioparty100.nintendo.com
Bordspellen zitten er dus waarschijnlijk wel in
Mario Party op 3DS werkt niet, ik begrijp niet dat die serie uitkomt op de handheld en kennelijk populair genoeg om er mee door te gaan. Speel ieder deel van 1 tot 8 (maar 2 is aan te raden) met een stel vrienden op de tv, fantastische avond gegarandeerd!quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:15 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nog nooit ook maar 1 Party game gespeeldDeze maar overwegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |