ja ik had een tijdje een engels forum die heel groot was en heel leuk, maar die toko ging opeens dichtquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor jou om een internationaal forum op te zoeken.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:44 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik had een tijdje een engels forum die heel groot was en heel leuk, maar die toko ging opeens dicht
nu weet ik niet wat dan WEL een leuk engelstalig forum is die bij mij past,
www.4chan.org/b/quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:44 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik had een tijdje een engels forum die heel groot was en heel leuk, maar die toko ging opeens dicht
nu weet ik niet wat dan WEL een leuk engelstalig forum is die bij mij past,
I'm try-ing not to lose my head. Huhuhuhuquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Don't push me ts, want ik ben echt close to the edge.
kijk jij geeft tenminste nog opbouwende kritiek!quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:53 schreef Fokpop het volgende:
Anders ga je je kuttopics op 4chan openen zodat je er een groter publiek mee bereikt?
Dit maakt overige reacties hier overbodig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat nog veel beter zou zijn? Als we gewoon zouden ophouden met al die rappers "talent" toedichten. Hun muzikaliteit is gering en ze hebben echt niks te melden. Hun teksten staan vol taalfouten, rijmen kunnen ze ook niet.
Serieus, het niveau waarop die gastjes acteren, is zo bedroevend laag... En er zijn zo veel onbekende muziekartiesten, zelfs in het amateurcircuit, die wél liedjes kunnen componeren en die wél fatsoenlijk rijmende songteksten kunnen maken die ergens over gaan.... - Des te pijnlijker is het dat ongetalenteerde rappers zo veel aandacht krijgen.
Ze komen niet verder dan geneuzel over bitches die hun pik zuigen, drank, drugs (drugskoerier zijn), geld verdienen / hebben / uitgeven, schijt aan gezag, de bink uithangen. En ze recyclen ook nog eens volop hun teksten en apen elkaar voortdurend na. Een bizar incest-achtig wereldje dat meer draait om imago /stoer doen, dan om werkelijk talent.
Dit soort rappers zijn voor muziek wat kanker is voor het menselijk lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |