abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168755932
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doen ze al toch?

http://www.e-divisie.nl
Ah, je hebt gelijk.

https://www.twitch.tv/e_divisie
graag op anoniem
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:17:50 #52
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168756007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat Eredivisieclubs zich zorgen maken over de aanwas nieuwe supporters (jongeren) en dat dit initiatief een poging is om daar iets aan te doen. Iedereen ziet dat de populariteit van buitenlandse clubs toeneemt onder jongeren en dat Nederlandse clubs vaak op de 2e plaats komen of helemaal niet meer interessant zijn. Mannetjes die meer voelen voor Barcelona, Real Madrid, Chelsea, PSG etc. dan voor een Nederlandse club. Ik ben zelf al wat ouder en trek het niet om naar dit soort shit te kijken maar ik hoop dat het aanslaat bij jongeren om toch een soort van verbinding met Nederlandse clubs te creëren.
Toch wel jammer dat Ronaldo online in het shirt van ADO de ene na de andere goal maakt en ze in het echte elftal tegen Mike Havenaar aan moeten kijken. Denk dat dat bijna averechts werkt :')
pi_168756890
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doen ze al toch?

http://www.e-divisie.nl
Zo zonde dat hier onnodig veel geld in is gepompt. Wat een debiel gedoe.

En die jongere generatie lekker maken? Misschien hadden ze dan niet elk team een Robben, Ronaldo en Messi moeten geven. Maak dan een gewoon toernooi zonder vast te zitten aan een team. Waarom zou ik nu voor 'mijn' team zijn bij de edivisie?

Sowieso zou je dit soort gasten niet lekker hoeven te maken voor de Eredivisie. De supporters komen vanzelf wel.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:26:53 #54
262211 hhh38
pi_168757188
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zo zonde dat hier onnodig veel geld in is gepompt. Wat een debiel gedoe.

En die jongere generatie lekker maken? Misschien hadden ze dan niet elk team een Robben, Ronaldo en Messi moeten geven. Maak dan een gewoon toernooi zonder vast te zitten aan een team. Waarom zou ik nu voor 'mijn' team zijn bij de edivisie?

Sowieso zou je dit soort gasten niet lekker hoeven te maken voor de Eredivisie. De supporters komen vanzelf wel.
Wat conservatief gedacht :')

Hoeveel kan dit nou kosten? Een paar gasten die in een hokje een spel spelen met een paar commentatoren erbij. Als je zo voor relatief weinig geld jongeren kunt bereiken is daar echt helemaal niets mis mee. Niet dat ze volgend seizoen ineens seizoenkaarthouder worden, maar het kan geen kwaad om het eens over een andere boeg te gooien.
  Forum Admin woensdag 8 februari 2017 @ 15:37:12 #55
35723 crew  GGMM
pi_168758627
Dit is echt supergay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_168758858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat conservatief gedacht :')

Hoeveel kan dit nou kosten? Een paar gasten die in een hokje een spel spelen met een paar commentatoren erbij. Als je zo voor relatief weinig geld jongeren kunt bereiken is daar echt helemaal niets mis mee. Niet dat ze volgend seizoen ineens seizoenkaarthouder worden, maar het kan geen kwaad om het eens over een andere boeg te gooien.
Conservatief? Het is gewoon een debiele poging om hip te doen en met de tijd mee te gaan. Maar ze slaan volledig de plank mis aangezien niemand het boeit en supporters er alleen maar geïrriteerd over raken.
pi_168758879
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Conservatief? Het is gewoon een debiele poging om hip te doen en met de tijd mee te gaan. Maar ze slaan volledig de plank mis aangezien niemand het boeit en supporters er alleen maar geïrriteerd over raken.
Ik denk dat je, je hierop verkijkt. Dit is echt een groeiende markt.
pi_168758889
Ik heb ook echt nog niemand gehoord die het wel leuk vind. Alleen mensen die denken dat jonge mensen het leuk vinden.
  woensdag 8 februari 2017 @ 15:57:59 #59
262211 hhh38
pi_168759040
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is meestal hoe conservatieve zielen nieuwe ideeën noemen ;)

Aangezien er al tienduizenden views zijn terwijl het pas net is begonnen zou ik zeker niet zeggen dat het niemand iets boeit.
  Forum Admin woensdag 8 februari 2017 @ 15:58:54 #60
35723 crew  GGMM
pi_168759065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ook echt nog niemand gehoord die het wel leuk vind.
vindt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_168759140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is meestal hoe conservatieve zielen nieuwe ideeën noemen ;)

Aangezien er al tienduizenden views zijn terwijl het pas net is begonnen zou ik zeker niet zeggen dat het niemand iets boeit.
Clickbait omdat ze heel hun Social media volspammen. Zelf ook paar aangeklikt. Kom maar terug als je stats hebt van mensen die het filmpje echt hebben afgekeken.
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:07:37 #62
262211 hhh38
pi_168759246
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Clickbait omdat ze heel hun Social media volspammen. Zelf ook paar aangeklikt. Kom maar terug als je stats hebt van mensen die het filmpje echt hebben afgekeken.
Als je niet geïnteresseerd bent moet je het niet aanklikken.
pi_168826127
Die gast van PSV kan er niks van
  zaterdag 11 februari 2017 @ 15:31:12 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168826333
Zolang ze met Ronaldo Messi etc spelen is het echt kut.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168826418
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:21 schreef PSVCL het volgende:
Die gast van PSV kan er niks van
Klopt. Kun jij niet mee doen?
pi_168826487
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt. Kun jij niet mee doen?
Mijn FUT team is niet goed genoeg ..zie daar spelers als Ronaldo en Pogba tussen lopen

Heb zelf een serie a team.
pi_168941205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:59 schreef Pascalus het volgende:
FUT :')
e-sports :')
Nou hé. Computerspelletjes steeds meer als een 'sport' gaan zien en wel zo dat men er een heuse competitie van maakt... :') Is men zo gevallen dat men van gekkigheid niet meer weet wat te doen en dus met dit op de proppen komt alleen maar omdat in Azië E-sport razend populair is. Zeker vergeten dat die cultuur daar niet de onze is en dus onvergelijkbaar en dus zinloos het te willen kopiëren.
pi_168941426
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

in Azië E-sport razend populair is.
Als je nog steeds denkt dat dat alleen Azie zo is, zou ik toch maar eens onder die steun weg kruipen ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')