Voor 45 inclusief verzenden stuur ik hem op naar de gene die als eerste, inhoudelijk, reageert.quote:
Bij dezen mag je hem voor dat bedrag kopen en ophalen. Zullen wij dit verder over de PM afhandelen?quote:Op maandag 30 januari 2017 02:22 schreef Treinhomo het volgende:
Indien nog beschikbaar: mijn voorkeur gaat uit naar ophalen.
¤40,- geboden, derhalve.
Nee, dat is handig.. Eerst je telefoon pakken, app opstarten en vervolgens na het wachten totdat de app is opgestart pas kunnen doen wat je wil... Daarnaast gebruiken veruit de meeste apparaten nog infrarood hiervoor en 90% van de telefoons heeft dat er niet op zitten om nog maar erover te zwijgen dat je voor elk apparaat een andere app mag gaan gebruiken. Ja hoor, echt handigquote:Op maandag 30 januari 2017 10:33 schreef onlogisch het volgende:
Waarom koopt men tegenwoordig nog afstand bedieningen
Daar download je toch gewoon apps voor
Ik weet niet wat voor telefoon jij hebt maar mijn Xiaomi Mi5 (quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is handig.. Eerst je telefoon pakken, app opstarten en vervolgens na het wachten totdat de app is opgestart pas kunnen doen wat je wil... Daarnaast gebruiken veruit de meeste apparaten nog infrarood hiervoor en 90% van de telefoons heeft dat er niet op zitten om nog maar erover te zwijgen dat je voor elk apparaat een andere app mag gaan gebruiken. Ja hoor, echt handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |