Jij telt niet meequote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik mag jullie allemaal niet
ga je mee naar gambia beetje skaten?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik mag jullie allemaal niet
Doe jij maar een keer normaal, maniak.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
doe even normaal man, debiele dwergpimpelmees
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:15 schreef Crack_ het volgende:
I PRAY FOR US, I PRAY FOR US
MY LOVE MY LOVE MY LUV
He, VBL was onschuldig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een VBL'er.
Dus je vindt je VBL-vriendjes debielen?
jeetje zegquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe jij maar een keer normaal, maniak.
ik zeg ook altijd ola want hola vind ik lelijkquote:
Hee frassie, hoe gaat ie?quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd ola want hola vind ik lelijk
[..]
Hee frassie, hoe gaat ie?
Noel ja iddquote:
ik vind ola dom, dat is erger dan lelijkquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd ola want hola vind ik lelijk
Oh, nou Festini danquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We wonen in NL. IK zei Ola omdat ik zin heb in ijs.
He, VBL was onschuldig. .quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een VBL'er.
Dus je vindt je VBL-vriendjes debielen?
In mijn hart wel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan?
SOWWWWWWWWW
dus in VBL zitten allemaal lieverdjes die een mod opeens gaan uitzwaaien?quote:
Omdat ze niet luisterde.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:35 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Waarom reageer je twee keer?
Ja. Ik vind het erg apart en vervelend dat je aan onze intenties twijfelt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dus in VBL zitten allemaal lieverdjes die een mod opeens gaan uitzwaaien?
ook prima, beetje drukjes maar ja dat geldt altijd voor bijna iedereen volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou?
[..]
Noel ja idd
dat mag u vindenquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik vind ola dom, dat is erger dan lelijk
Waarom neem je ontslag daar?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Moest ff naar hr dame mail sture bevestiging ontslag einde dienstverband, de baas zat ook in cc die ze mij stuurde
Ik mail gestuurd met ondertekening
Kreeg mail van de baas " ik zou dit eigenlijk willen weigeren maar dat kan niet"
Zoveel feels nu
Jullie hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het erg apart en vervelend dat je aan onze intenties twijfelt.
Hij ging liever thuis zitten niksen dan verdergaan op zijn stage.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom neem je ontslag daar?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie hebben het er zelf naar gemaakt
Je loopt toch stage?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Moest ff naar hr dame mail sture bevestiging ontslag einde dienstverband, de baas zat ook in cc die ze mij stuurde
Kreeg mail van de baas " ik zou dit eigenlijk willen weigeren maar dat kan niet"
Zoveel feels nu
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wouden hem behouden... Al tijdje geleden aangeboden maar hij wil nu niet meer kennelijk
nice broeder, nu wat doen waar je wel voldoening uit haalt ja tog?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel feels nu
We hebben in SC al zo vaak aangegeven dat het een gouden kans is, maar ja... Je kent Dimaquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Deze verneukt zijn leven willens en wetens!
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nice broeder, nu wat doen waar je wel voldoening uit haalt ja tog?
Hij laat alles lopen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben in SC al zo vaak aangegeven dat het een gouden kans is, maar ja... Je kent Dima
uitkeren trekken en 24/7 gym tochquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nice broeder, nu wat doen waar je wel voldoening uit haalt ja tog?
Maar waarom doe je dat niet? Dan kijk je vanuit daar toch weer naar een andere baan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja afstuderen maar ik kreeg ook bijbaantje aangeboden voor 1 dag per week daar
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uitkeren trekken en 24/7 gym toch
The road to 90kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |