jawel, maarja verder wat boeit jou t nou.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet meen, doe normaal.
Jij boeit mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, maarja verder wat boeit jou t nou.
Lekker aan de wormen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:27 schreef Zosk het volgende:
Volgens mij is de filet americain die ik eet niet meer goed maar heb niets anders dus ik eet het gewoon. :s
oke, ik had dus mijzelf beloofd dat ik piercing mocht na goed punt tentamen. Nu wilde ik zo'n tragusachtigiets maar die shit blijft maar jaartje zitten, zal ik gewoon septum doen?! TWIJFEL TWIJFELquote:
Mijn mening hierover heb je niets aan, ik vind in het gezicht niet mooi.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, ik had dus mijzelf beloofd dat ik piercing mocht na goed punt tentamen. Nu wilde ik zo'n tragusachtigiets maar die shit blijft maar jaartje zitten, zal ik gewoon septum doen?! TWIJFEL TWIJFEL
ja, als ie altijd in beeld zou moeten zou ik het überhaupt niet doenquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Septum kun je omhoog klappen als je bijv. stage of werk hebt. Dat is wel voordeel. Ik twijfelde toen heel erg tussen septum of eskimo, Toch maar voor het laatste gegaan.
waarom de fuck de hoekenquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:32 schreef Zosk het volgende:
Ik zou Crack_ echt alle hoeken van alle kamers laten zien als ik haar ooit zou ontmoeten, is dat normaal?
Geen idee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb nog ontwormingpillen liggen voor de honden, kan dat gewoon?
nou, om antwoord te geven op je vraag; neequote:Op woensdag 18 januari 2017 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was de makkelijkste manier om het te omschrijven
Heb een ruime wc maar oké laten we die voor wat het isquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou, om antwoord te geven op je vraag; nee
wc enzo
Waaronder?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:36 schreef Crack_ het volgende:
ik wil echt dolgraag onder dansen maar weenie of dat slim is nu te doen blabla. Kan t sowieso niet maar vind wel leuk.
Ik zeg altijd "op"quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je bent zelf brabander dus u weet t dondersgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |