quote:
Op zondag 8 december 2002 17:44 schreef nimm2 het volgende:
nederland 3
[Dit bericht is gewijzigd door wonko op 08-12-2002 17:51]
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel.tk op 08-12-2002 17:58]
quote:Hahahahahahaha! Hier bij Essent niet!
Op zondag 8 december 2002 17:45 schreef BassieV het volgende:
Want Discovery zit namelijk achter een decoder in de Zaanstreek (UPC)
eehm....
...
ik kijk in zo'n kleine mate tv dat ik niet eens weet welke zender ik leuk vind...
ow w8, ik weet het al
de zender waar spongebob wel eens op komt
Discovery Channel(s) want docu's zijn OK.
VH1 want goede muziek.
BBC want... Gewoon goed.
quote:Idem dito hier!
Op donderdag 21 augustus 2003 11:44 schreef gieling.com het volgende:
maar ik heb doorgaans een hekel aan sbs-6
Met hart van nederland en piet pau-lus-ma
en reserve staat:
Discovery Channel
quote:Ik wil ook HBO
Op donderdag 21 augustus 2003 23:57 schreef maartena het volgende:
HBO
Discovery
Daarna komen Yorin en Net5/V8 die hebben gewoon leuke series waar ik graag naar kijk. Zou het echt zonde vinden als V8 veranderd door Veronica (nog net geen TV10 gold ofzo). Komt weinig goeds van vrees ik
Mijn favo. zender vroeger was zeker weten TCC (The Children's Channel) die hadden echt goede tekenfilms (EWJ, Cybernet) en serie's gewoon in het Engels! Echt geweldig, bijna onverstelbaar dat er een tijd was dat er geen irri NL stemmetjes waren in tekenfilms... maar dat verdween en kwam Cartoon Network met al die Flintstones en Tom & Jerry bagger (was enige wat ze in die tijd hadden).
quote:true, true
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Discovery vooral ...(lang verhaal)....tijd hadden).
[Dit bericht is gewijzigd door Demon-X op 16-10-2003 19:46]
Maar als ik kon kiezen zou het ongetwijfeld MUCH LOUD zijn.
een tv-zender met erg veel rock/hardcore/metal.
dan een hele lange tijd niks
NET5 = hebben zo nu en dan een "gewaagde" filmkeuze, in dat verband ook VERONICA (las dat ze TCM -het origineel- gaan uitzenden).
Maar ik kijk ook regelmatig naar NBC, CBS, UPN, FOX, BRAVO, CNN, ABC, Discovery (ik heb 5 verschillende), History Channel, en Sci-Fi Channel.
quote:Dat komt omdat ze voor nagesynchroniseerde films minder rechten hoeven te betalen (Duitse satelliet is ook free-to-air) en het orgineel duurder is. Daarnaast is Duitsland natuurlijk het meest bevolkte land van Europa (80 miljoen Duitsers) en hebben ze dus een hele bulk meer geld te besteden.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:48 schreef Wezli het volgende:
Op de duitse zenders zijn trouwens vaak ook goede films, die nooit op andere zenders komen. Helaas eigenlijk, want meestal nagesynchroniseert
quote:Het wordt ook geprogrammeerd op tijden dat kinderen kijken.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:41 schreef Demon-X het volgende:
nou vind ik dus ook gelijk geen klap meer aan die series.... zonde
edit: bij anime word k ook gek van dat eeuwige cencuur, gevloek, bloed, naakt en gewoon gewelddadig gedrag word allemaal uit anime geknipt of geëdit, bij dbz had nederland niet eens de originele engelse dub omdat ie nog te gewelddadig was![]()
quote:Oei, en nu Sex and the City bijna is afgelopen.... (althans in de U.S) hoe ga je dat nu doen? Nog 8 afleveringen te gaan.....
Op donderdag 16 oktober 2003 20:25 schreef Shelly_ het volgende:
Definitely Net5... btje pop-culture instelling maarja... een week zonder Gilmore Girls en Sex and the City is een week nie geleefd... =/
[Dit bericht is gewijzigd door maartena op 17-10-2003 01:40]
quote:idd bagger
Op zondag 8 december 2002 17:45 schreef BassieV het volgende:
National GeographicWant Discovery zit namelijk achter een decoder in de Zaanstreek (UPC)
quote:Moet jij niet BVN kijken?
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:33 schreef maartena het volgende:[..]
Oei, en nu Sex and the City is afgelopen.... (althans in de U.S) hoe ga je dat nu doen?
quote:Neuh. Alles wat daar op te zien is kan ik ook op 500 kbps online kijken via www.uitzendinggemist.nl
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:38 schreef NightH4wk het volgende:
Moet jij niet BVN kijken?
quote:Vet handige site.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:41 schreef maartena het volgende:[..]
Neuh. Alles wat daar op te zien is kan ik ook op 500 kbps online kijken via www.uitzendinggemist.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |