Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah iets slechtere voorzieningen.....
Als tegenwoordig internet eruitligt voor een week komt er flink trammelant.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.
En geen wifi aan boord
Alsof je naar de jaren '80 geslingerd wordtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als tegenwoordig internet eruitligt voor een week komt er flink trammelant.
google maps ook al nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.
En geen wifi aan boord
Maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:26 schreef Montelly het volgende:
Rechtse meisjes zijn wel geiler in bed.
Even klagen op Facebook!quote:
geen ervaring meequote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:26 schreef Montelly het volgende:
Rechtse meisjes zijn wel geiler in bed.
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even klagen op Facebook!![]()
Oh, wacht....
niemand vroeg jequote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.
Ik doe er niet zo veel mee, maar heb het ooit eens aangemaakt om met vrienden in het buitenland in contact te houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.
Welterustenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga 'ns ff slapen mensen. Morgen een nieuwe dag. x.
Maak niet zo'n herrie, je maakt de SC wakkerquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maak niet zo'n herrie, je maakt de SC wakker
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |