tweets zijn alweer verwijderd zie ikquote:
Gelukkig hebben we de foto's vlogs nogquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:28 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
tweets zijn alweer verwijderd zie ik
mijn link nietquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:28 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
tweets zijn alweer verwijderd zie ik
Leuke vlogs zijn dat inderdaad. Maar hij leest aandachtig mee hier, dus misschien dat hij iets doet met deze feedback.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:35 schreef chroestjov het volgende:
Hij zou in 2017 ook weer de toerist gaan uithangen en vooralsnog heb ik hem daar niet op kunnen betrappen.
Weer een niet nagekomen belofte rijker.
Ik denk dat hij er eerder een boze tweet om zou maken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Leuke vlogs zijn dat inderdaad. Maar hij leest aandachtig mee hier, dus misschien dat hij iets doet met deze feedback.
Je hebt niet goed opgelet in de laatste vlogquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:35 schreef chroestjov het volgende:
Hij zou in 2017 ook weer de toerist gaan uithangen en vooralsnog heb ik hem daar niet op kunnen betrappen.
Weer een niet nagekomen belofte rijker.
lol hij snapt het wel, met dit weer lekker naar Gran Canaria oidquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet in de laatste vlog
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kan hij vlogs maken waarin hij forum topics bespreekt
Heb de kennelijke tweets niet gezien, maar is dit niet wat krom?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:26 schreef hugecooll het volgende:
Ff kappen met dat gepost van wat Braddie allemaal zegt. Braddie is hier geband en het is dus niet de bedoeling dat hij dan via een van jullie alsnog op het forum post. Is ook gewoon banbaar dus ik zou het op prijs stellen als je dat achterwege laat.
thx xo
Maar dat mag dan weer niet op 't forum besproken worden zolang hij een ban heeft. Zou verder wel voor goeie content zorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kan hij vlogs maken waarin hij forum topics bespreekt
In de laatste vlog gaat het over consoles.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet in de laatste vlog
Kijk maar op zijn scherm... Hij is er druk meequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In de laatste vlog gaat het over consoles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 00:54:25 ]
Hij reageerde op topics en die reacties werden hier gepost. Da's dus gewoon niet de bedoeling. Dat hij in een filmpje ergens over ouwehoert en dat daar dan hier over wordt gepraat, is iets anders.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:44 schreef Barrah het volgende:
[..]
Heb de kennelijke tweets niet gezien, maar is dit niet wat krom?
Het plaatsen en bespreken van video's mag wel, maar tweets ineens niet?
Het doel van de regel waar je op doelt lijkt me om te voorkomen dat gebande users alsnog kunnen bijdragen aan het forum. Ergo, dingen posten op expliciet verzoek van de gebande. Dat andere users vrijwillig dingen citeren die gebande users zeggen op andere media kan daar toch niet onder vallen?
Nogmaals, ik ken de inhoud niet waar je op doelt, maar als een kort genuanceerd antwoord hierop niet mogelijk is moeten we dit gesprek misschien even voortzetten in het feedbacktopic.
Bedankt voor de verduidelijking. Ik snap je punt nu beter. Had een oproep om even op zijn Twitter te kijken in dit geval wel gemogen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij reageerde op topics en die reacties werden hier gepost. Da's dus gewoon niet de bedoeling. Dat hij in een filmpje ergens over ouwehoert en dat daar dan hier over wordt gepraat, is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Leuke vlogs zijn dat inderdaad. Maar hij leest aandachtig mee hier, dus misschien dat hij iets doet met deze feedback.
ik mag hem best inspirenen. Vind het alleen maar goed dat die mijn voorbeeld volgtquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:58 schreef Moira. het volgende:
Eerst al tailfox nadoen met de suikershit, nu al omniradius met z'n auto reviews.
Meh. Beter hou je 't bij je eigen dingen ipv andermans views weg willen snoepen.
Jij hebt het immers ook niet zelf verzonnen, of wel?quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik mag hem best inspirenen. Vind het alleen maar goed dat die mijn voorbeeld volgt
Nope. Het enige wat er van mij aan is dat ik zo iets eerder heb gedaan met yolent(wat veel lekkerede blogde)quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij hebt het immers ook niet zelf verzonnen, of wel?
wat zit er in mijn broekzakquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:33 schreef LurkJeRot het volgende:
In het kader van inspiratie door andere vloggers kan Brad misschien ook wel een instructievideo voor hoe je neutrale, dagelijkse make-up aanbrengt maken. En een wat-zit-er-in-mijn-handtas vlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |