Een dappere poging in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, deze SC is overgenomen door debielen.
Al vanaf de OP natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, deze SC is overgenomen door debielen.
Hey Loveless, of Cyanide, zoals je enorm stoere naam tegenwoordig is. (Tof hoor!quote:
Stoer hé, ik voel me zoveel meer man nu! Uhh de collega van Mattie (Wietze) heeft een kindje gekregen! En het schijnt ook nog echt van hemzelf te zijn!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Loveless, of Cyanide, zoals je enorm stoere naam tegenwoordig is. (Tof hoor!) Wat zijn de laatste SHO-roddels?
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:54 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Stoer hé, ik voel me zoveel meer man nu! Uhh de collega van Mattie (Wietze) heeft een kindje gekregen! En het schijnt ook nog echt van hemzelf te zijn!![]()
![]()
Laatste roddel is dat dit topic dicht gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Loveless, of Cyanide, zoals je enorm stoere naam tegenwoordig is. (Tof hoor!) Wat zijn de laatste SHO-roddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |