Klopt gewoon hoor. Als je na de geboorte gelijk weer aan de slag gaat kan je mooi alvast met het tweede project beginnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Ja want ik maar maar 2x in het jaar vruchtbaar"_!!!
Lekker efficient, lekker direct, love it.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een ferme tik met een loden pijp in der nek svp
Bij een keizersnede wordt dat wel afgeraden. Zou op zijn minst een jaar rust moeten zijn. Maar goed, daar was daar geen sprake van.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Als je na de geboorte gelijk weer aan de slag gaat kan je mooi alvast met het tweede project beginnen.
Ah, hebben we haags de baby-expert ook weerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij een keizersnede wordt dat wel afgeraden. Zou op zijn minst een jaar rust moeten zijn. Maar goed, daar was daar geen sprake van.
Sow harde meningquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:23 schreef possetje het volgende:
Da vrouw in het plaatje OP , ik zou het geen knappe dame durven noemen
Laat mij lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, hebben we haags de baby-expert ook weer
Nee, dat keken we.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kijken jjllie 4 handen op een buik
Je maakt toch geen kansquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:23 schreef possetje het volgende:
NEEquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kijken jjllie 4 handen op een buik
Maar dan is de vagina in ieder geval nog wel in optima formaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij een keizersnede wordt dat wel afgeraden. Zou op zijn minst een jaar rust moeten zijn. Maar goed, daar was daar geen sprake van.
waarom niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:23 schreef possetje het volgende:
En gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt vast dan ook wel een vasectomy verdiend ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |