5 secquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mmm lekker zo'n hele reep binnen 5 min weg
ik slaap in de ochtendquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.
geil voorstel, dit keer chai?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga je zometeen weer foto's sturen om je klem te lullen.
Ik slik alleenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kauw en slik wel gewoon ;s
hoog lief dagboek gehalte welquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee of hij dat wil![]()
En er is zelfs hier in de klb scnormaal met hem gepost dus het kan wel
Ja maar als je ook maar 1 verkeerde stap doet gaat ie helemaal uit zijn plaat. Das wel een beetje jammer, mensen doodwensen enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee of hij dat wil![]()
En er is zelfs hier in de klb scnormaal met hem gepost dus het kan wel
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chloroform maar niet in huis, kutleven
Welke standjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil voorstel, dit keer chai?
ik gebruik een cast van mij eigen pener, dus ik nneem je in 1x 2xquote:
Niet wat proteïnen voor het trainen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.
Lig met sof in bedquote:
Hij ziet er meer uit als 39.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
17 jarige met een 29 jarige die woont in een zorginstelling![]()
![]()
Wat een kansenparels weer
Gaat dit over noel en cachquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
hehe wutquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |