een van 7 jaar oud, zo actueelquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Braddie het volgende:
Het gaat niet echt heel slecht met het hondje, Hij is oud, En hij is wel redelijk op... Maar ik vind het dan weer zo lullig om hem voor zijn 14e in te laten slapen, duurt nog maar 1 weekje(4 april) en die dag wil ik nog wel even mee maken met Frits.......
Hou jij niet van spuiten?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch van spuitjes
Ik spuit graag ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch van spuitjes
Hij heeft een ban dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik was eerst probraddie maar nu ben ik 100% antibrad
Gezien je gedrevenheid braddie aan een baan te helpen.quote:
Nou echt he. Dat soort volk moet sws geen huisdieren hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Laten we die chihuahua redden die bij hem thuis woont.
die zit iedere dag tot hij uit bed komt in een boxquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Laten we die chihuahua redden die bij hem thuis woont.
Ik gun hem wel een baan. Als ik eigen bedrijf had, had ik hem best willen inhurenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien je gedrevenheid braddie aan een baan te helpen.
En zich niet voortplanten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou echt he. Dat soort volk moet sws geen huisdieren hebben
Ja ik zag het.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die zit iedere dag tot hij uit bed komt in een box
Zin in.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
En zich niet voortplanten.
Vnv weer 4hoeb.
quote:
Hou je bek wispelturig meisje dat je bent in je quartermidlifecrisisquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij beantwoordt mijn vragen ook niet
Meen je dit?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een baan. Als ik eigen bedrijf had, had ik hem best willen inhuren
Die loopt misschien al 20m voor hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik mij serieus ook best vaak heb afgevraagd... Hij maakt van die wandelvlogs. Waar is de hond? (hondje/rat)
Is gewoon humaniseren van je huisdier op zo'n moment. Zoiets naars uitstellen zullen zo veel mensen doen met de meest zwakke excuses, ik zelf ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]wat een kkdebiel toch man man man
Toen was jij al 5 hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die loopt misschien al 20m voor hem.
in z'n jaszakquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik mij serieus ook best vaak heb afgevraagd... Hij maakt van die wandelvlogs. Waar is de hond? (hondje/rat)
Hij wil graag failliet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
want dan zou ik subsidie krijgen
Mwahquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon humaniseren van je huisdier op zo'n moment. Zoiets naars uitstellen zullen zo veel mensen doen met de meest zwakke excuses, ik zelf ook wel denk ik.
Denk dat hij eerder overspannen raakt als braddie bij hem werkte.quote:
Is een heel angstig dier van wat hij daarover heeft gepost, was ze al toen ze bij hun kwam zei hij. Dus denk niet dat die heel veel buiten op straat komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een heel angstig dier van wat hij daarover heeft gepost, was ze al toen ze bij hun kwam zei hij. Dus denk niet dat die heel veel buiten op straat komt.
Oops gemist.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja. maar dan backoffice ofzo want wil elk contact met klanten vermijden
Dat wordt vast niet minder als je hem nooit meeneemt naar buiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een heel angstig dier van wat hij daarover heeft gepost, was ze al toen ze bij hun kwam zei hij. Dus denk niet dat die heel veel buiten op straat komt.
Heb last van jou eigenlijk, je negeert mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij ook last van he whehehe
Zoveel keuze hihiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb last van jou eigenlijk, je negeert mij
Ik weet niet of zoiets nog goed aan te pakken is (zonder er heel intensief mee bezig te zijn) als een dier eenmaal wat ouder is. Vraag er wat over voor in een vlog zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wordt vast niet minder als je hem nooit meeneemt naar buiten.
Ohja je dmquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb last van jou eigenlijk, je negeert mij
Wow jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |