Heb je DM gestuurd hoor :s en daar was je enthousiast overquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij stuurt niet eens een foto van jezelf
Echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij stuurt niet eens een foto van jezelf
dat was jij nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je DM gestuurd hoor :s en daar was je enthousiast over
We moeten een beetje rekening gaan houden met Dima jongens. Hij zit er echt mee dat hij nergens zijn zaad kwijt kan.quote:
mijn buurjonge turks 26 jaar is pas verloofd met 19-jarige lolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Als je als 30+ met iemand van 19 neukt prima maar relatie..dan heb je wel downsyndroom.
Ja oke snap ik wel doe gewoon ff je tieten sturen en dan praten we nergens meer over.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Girlcode, chai heeft jou al :s
waar ontmoetquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Girlcode, chai heeft jou al :s
Je hebt het over Dima JA HALLO OPEN JE OGENquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Man hoezo kun je geen zaaddumpster vinden, tinder zit vol met van die bimbo's
Nee xxquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja oke snap ik wel doe gewoon ff je tieten sturen en dan praten we nergens meer over.
Als dat joch ooit iemand anders dan z'n nichtje kan neuken dan eet ik m'n stiletto opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het over Dima JA HALLO OPEN JE OGEN
"Don't get fucked by the crazy."quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Als je als 30+ met iemand van 19 neukt prima maar relatie..dan heb je wel downsyndroom.
O, misschien toch maar eens installeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
heb jij een downsyndroom?quote:
Laten we mekaar superlikenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, misschien toch maar eens installeren.
zo grappig is die vraag niet tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |