abonnement Unibet Coolblue
pi_168221202
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een opvlamming die deze keer niet met prednison onder controle te krijgen was,nu humira spuiten (naast pentasa granulaat) en daar nu 2 maand mee bezig en nog altijd bloed in de ontlasting en veel last van aandrang (aambeien ook). Nu ben ik halve dagen aan het werk (heb lichte werkzaamheden gekregen) en heb door de ploegen van mijn man ook de meeste zorg voor onze 2 kinderen van 8 en 4 jaar oud.Doe ik te veel? Heeft mijn lijf meer rust nodig? Of maakt dit allemaal niet zoveel verschil? Ik ben het na 4 maand wel zo zat en zou graag verbetering zien.Wat is wijsheid?
pi_168221301
Heb je deze gezien?
LIF / Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 49. Winterblues
Daar zitten lotgenoten met kennis
pi_168221672
Heb je weleens gehoord van CBD olie?

http://www.stichtingmediw(...)en-urinewegen/#jump1

Hier staan ervaringen van mensen met o.a. colitis ulcrosa

zoals deze...
quote:
Karen CBD olie en THC olie

Sinds 20 jaar heb ik deze chronische darm ziekte met vele ups en downs. 2 jaar geleden een hel diepe down gehad, wat niet echt onderkent werd door mijn internist. Na maanden iedere keer weer heen gaan bleek ik plotseling toch een hele hoge ontstekingsgraad in de darmen te hebben. ( in febr. Een collescopie gehad en pas na7 maanden werd het onderkent) toen was het echter zo erg dat er maar 1 paardemiddel was en dat was een hoge dosering Prednison. Ik heb dat ruim een jaar moeten slikken met alle nare bijwerkingen die je hier van kunt krijgen. Het hielp wel. Daarna kreeg ik een ander medicijn. Maar na 20 jaar medicijnen was ik er klaar mee. Op aanraden van een vriend met leukemie ben ik dit gaan proberen. Ben nu bijna 2 maanden bezig en wat een verschil.
Ik slik al een week of 5 geen medicijnen meer, heb veel minder last van mijn gewrichten en mijn darmen zijn nog nooit zo goed geweest. Komende donderdag voor controle naar een nieuwe internist. Weet nog niet of ik het ga zeggen, dat ik niets meer gebruik en dat ik wietolie gebruik. Ik sta nu op 2x pd 4 druppels CBD en voor het naar bed gaan 2 druppels thc waar ik heerlijk op slaap en wordt ook niet meer wakker van de pijn in mijn rug.

Helemaal top dus, ben jullie zeer dankbaar
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes als je het gaat proberen!

en nee ik heb géén aandelen, maar soms kan ik het niet laten om mensen over de CBD olie te
vertellen, dus dit keer doe ik maar gewoon wat ik voel :Y

Je kan het wél of niet proberen maar nu weet je in ieder geval dat het bestáát ....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')