mij ook pls @hilquote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je mij via de app up2date houden of je weer stroom hebt? Dan weet ik wanneer er vanaf welk moment treinen weer rijden eventueel
Dat mis ik wel aan met de auto naar het werk. Minder chicks in het OV.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeeeerlijk
Gevraagd of ik dagje vrij mocht van de baas
Dit mag
Wat een chicks op station joh pff zo vers allemaal
Ik duik lekker mn bedje weer in
Dat mis ik als kiespijn aan zonder het OV naar het werk. Geen OV creeps meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat mis ik wel aan met de auto naar het werk. Minder chicks in het OV.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, lekker betasten in de volle metroquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
MAHLtellyquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lekker betasten in de volle metro
Zolang niemand nee zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lekker betasten in de volle metro
He Adolfquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stroomstoring Amsterdam. Kunnen ze dat hele gebied niet meteen platbranden?
Kun je wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stroomstoring Amsterdam. Kunnen ze dat hele gebied niet meteen platbranden?
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]Damn die zijn gegroeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! had volgens mij pic gezien toen je ze net had en nog klein waren
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dikke saucequote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeeeerlijk
Gevraagd of ik dagje vrij mocht van de baas
Dit mag
Wat een chicks op station joh pff zo vers allemaal
Ik duik lekker mn bedje weer in
Ok dit klinkt smerig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn die zijn gegroeid!! had volgens mij pic gezien toen je ze net had en nog klein waren
Het is een pic van poezen en jij linkt dit gelijk aan penii?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een pic van poezen en jij linkt dit gelijk aan penii?Ik had honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht aan kippenborstjes.
Kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Of ik ga hele dag Wikipedia pagina's lezen
Dubai is te doen als je genoeg ¤¤¤ meeneemt. Nog steeds een grote bouwput.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 01:11 schreef Neverknown het volgende:
Mexico leek me ook erg vet. Dubai is wss wat nepper/gemaakter maar ja.
Alsnog. Zal het daar ook wel prima zijn voor 9 dagen, bedoel er schijnt de hele dag de zon... wat wil je nog meer op dit moment hier in NL.
Inb4 ontslagen wegens overcapaciteitquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Rustig dagje op werk, Netflix kijken heu
Waarom? waarom zo hekel aan een stad?quote:
Nee joh. Ik vind het gewoon mooi en ergens triest dat dit anno 2017 nog kan gebeuren in Nederland.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? waarom zo hekel aan een stad?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wordt lastig sushi van je lijf eten dan
"Dit"? Volgens mij is de exacte reden nog niet bekend en jij vindt het nu al triest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het gewoon mooi en ergens triest dat dit anno 2017 nog kan gebeuren in Nederland.
A'dam heeft geen ringleiding. Dat maakt backup wat lastiger:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het gewoon mooi en ergens triest dat dit anno 2017 nog kan gebeuren in Nederland.
Beetje rare redenatiequote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg het Haags maar even haar fijn uit Nielsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
A'dam heeft geen ringleiding. Dat maakt backup wat lastiger:
[ afbeelding ]
Tja, mensen en techniek...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is geen fucking 40-45
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is geen fucking 40-45
Ik bedoel er mee te zeggen dat techniek gewoon altijd foutgevoelig blijft en er altijd marge van falen is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter kappen we met techniek inderdaad. Dan kan het ook niet meer fout gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |