echt hoor. Toen gingen we nog fietsen om stroom op te wekken. Veel beter joh.quote:
Ben al mijn sympathie voor jou verloren, Haags.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt hoor. Toen gingen we nog fietsen om stroom op te wekken. Veel beter joh.
ik zit lekker uit me nek te lullen en je bent nu al mad? Wow!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben al mijn sympathie voor jou verloren, Haags.
Ja, ook jelly en care ook enorm.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit lekker uit me nek te lullen en je bent nu al mad? Wow!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben al mijn sympathie voor jou verloren, Haags.
quote:Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. xcachet Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou dat gebagger lekker in VBL. Hier worden serieuze zaken besproken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou dat gebagger lekker in VBL. Hier worden serieuze zaken besproken.
quote:Dat blijkt zeg
Reclames zijn überhaupt niet leuk, paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwe Telfort reclame is niet leuk. Echt triest dat dit anno 2017 nog kan.
Hoop dat men een tijdmachine maakt, en jij lekker terug kan naar de oertijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwe Telfort reclame is niet leuk. Echt triest dat dit anno 2017 nog kan.
Ja echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reclames zijn überhaupt niet leuk, paar uitzonderingen daar gelaten.
Jij bent ook niet leuk. Moet ik ook maar mee dealen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reclames zijn überhaupt niet leuk, paar uitzonderingen daar gelaten.
ja godverdommequote:
40-45 is ook goed. Even het karweitje afmaken waar mijn meester stoptequote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat men een tijdmachine maakt, en jij lekker terug kan naar de oertijd.
Hoeft niet. Log gewoon uit en je bent verlost.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent ook niet leuk. Moet ik ook maar mee dealen.
dat post je net ook alquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:42 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval, als je het plaatje bekijkt, betekent een storing op het knoopunt Diemen in veel gevallen problemen voor de hele regio.
http://www.tennet.eu/file(...)HiRes_73658f7bc8.jpg
Rotterdam en de Europoort hebben een ringleiding. Er blijven dus meer mogelijkheden om stroom elders te betrekken, desnoods via de BritNed kabel uit Engeland. Daar kan een miljoen megaWatt doorheen.
Het is de reden dat A'dam er dus vaker last van heeft.
Ach, pubers he... gaat vanzelf over.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Cachet is echt opstandig zeg. Lastig kind.
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, pubers he... gaat vanzelf over.
Of neem een FOK!-aboquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeft niet. Log gewoon uit en je bent verlost.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Walvis zonder W is ook al vis.
Of dit idd. Maar nee, meidjes he... je zelf lekker pijnigen en frustreren terwijl de oplossing weer zo voor de hand ligt...quote:
Echt hè, waarschijnlijk hebben ze ruzie gemaakt tijdens PSV - Excelsiorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk het niet.
xcachet is zo opstandig.
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat riep je moeder ook vannacht. Dus haar maar gedaan en hard ook.
Je krijgt er waarschijnlijk een broertje of zusje bij. Een soort van betere en slimmere versie dan jij bent.quote:
Beter gaat ze gewoon niet meer mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, waarschijnlijk hebben ze ruzie gemaakt tijdens PSV - Excelsior
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er waarschijnlijk een broertje of zusje bij. Een soort van betere en slimmere versie dan jij bent.
Vrouwen en voetbal gaan niet samen. Triest dat dit anno 2017 kanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, waarschijnlijk hebben ze ruzie gemaakt tijdens PSV - Excelsior
dus jij bent niet de vaderquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er waarschijnlijk een broertje of zusje bij. Een soort van betere en slimmere versie dan jij bent.
quote:Ik stem ervoor alle plekken waar ze pallets stapelen om af te fakkelen af te stoten.
Getuigt toch van een zekere achterstand
wat deden ze allemaal danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mis ik als kiespijn aan zonder het OV naar het werk. Geen OV creeps meer.
geen overwinning seks gehad afgelopen zaterdag of ging meteen het licht uit?quote:
Enkel een quote uit de Vbl sc.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje respect over m'n pallets he
echt heh, is nog best lastig werk, allemaol op naam enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje respect over m'n pallets he
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh, is nog best lastig werk, allemaol op naam enzo
Prima pic.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Enkel een quote uit de Vbl sc.
Niet mijn woorden.
Totaal geen respect daar voor harde werkers als jij.
quote:Decadentie
De romanticus probeert zijn subjectieve gevoelswereld zo authentiek mogelijk tot uiting te brengen in de objectieve wereld. Dit houdt, volgens de kantiaanse vaststelling dat het subjectieve en het objectieve van onvergelijkbare aard zijn, een onmogelijkheid in. Het erkennen van deze onmogelijkheid om authentiek te leven heeft onder romantici geleid tot afwijzing van het maatschappelijk leven in de vorm van ironie, verbittering, hedonisme of decadentie.
ah ja tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:02 schreef scrupuleus het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pallet
om ze te spotten op fok?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
wikipedia pagina's over seriemoordenaars mooi man
Ik 40 - 45quote:
Hier maar verder dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik niet in de KLB SC zit
Snapte al niet waarom je dat zei in dat vloggen topicquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier maar verder dan.
Hallo lelijke dikkerds
mongolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier maar verder dan.
Hallo lelijke dikkerds
Beetje gemeen ook gezien het onderwerp.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snapte al niet waarom je dat zei in dat vloggen topic
Onvriendelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier maar verder dan.
Hallo lelijke dikkerds
Ja waarom moet je braddie weer hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje gemeen ook gezien het onderwerp.
Sloerie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naar m'n Tandheelkunde lekkertje of Geneeskundig knapperdje ?![]()
![]()
Ik wilde jullie hier allemaal hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja waarom moet je braddie weer hebben?
Dit soort mensenwijfenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naar m'n Tandheelkunde lekkertje of Geneeskundig knapperdje ?![]()
![]()
Nog meer postenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben komende twee weken vrij wat zal ik met mn leven doen
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik niet in de KLB SC zit
Als je zo op aids uit bent wel idd. Smerig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
leven is te kort voor monogamie
Hoop dat het onder de 50 komt, wil prezzie niet inhalenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog meer posten
nummer, postgemiddelde tot nu toe, postgemiddelde tot aug 2016
002 133.39 (123.50) deadprez
008 096.20 (125.21) Opsonisatie
Je bent minder gaan posten
Ja dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
leven is te kort voor monogamie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |