noel Luf uquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die slet moet gewoon centen voor je verdienen gvd
kweeni hoor maar had makkelijk drankje kunnen doen met haar paar jaar geleden maar ik ging er niet op in dusquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kweeni hoor maar had makkelijk drankje kunnen doen met haar paar jaar geleden maar ik ging er niet op in dus
memorabele quote "hij durft toch niet"
Hele leven van jou in een zin samengevat, chapeau!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kweeni hoor maar had makkelijk drankje kunnen doen met haar paar jaar geleden maar ik ging er niet op in dus
wicked was datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:47 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik ben nou wel in de war of het nou Wickedmen was die een drankje wilde doen in Amsterdam of Dima.
waarom niet beideżquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:47 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik ben nou wel in de war of het nou Wickedmen was die een drankje wilde doen in Amsterdam of Dima.
zoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik lik graag zebra kont als ze net hebben gescheten
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom cachet laten we dubbeldaten met wicky en dimy
quote:
dima's schuldquote:
Sowieso.. altijd.quote:
Wajoooooooooooquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |