de clinton foundation is toch al dingen aan het opdoeken?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:18 schreef Tjacka het volgende:
Hoop nog steeds dat de Clinton Clan in elkaar flikkert
ben oatmeal aan het etenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben echt benieuwd wat mortie nou gegeten heeft
Ik zou misschien zwart denken. Maar de juiste straf zou serieus een celstraf zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de clinton foundation is toch al dingen aan het opdoeken?
hij heeft alleen nog z'n homorechtjesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Obamagod.
Eerst een anti klokkenluider beleid voeren en last minute even een daadkrachtige actie willen doen nadat obamacare eruit is gegooid.
En de staatsfinanciën staan er nog slechter voor dan na 8 jaar Bush.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft alleen nog z'n homorechtjes
Wat ze alleen in de steden positief vinden
hij is wel heel coolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de staatsfinanciën staan er nog slechter voor dan na 8 jaar Bush.
Dan ben je een hele grote hoor.
dat is natuurlijk ook gewoon een goed ietsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft alleen nog z'n homorechtjes
Wat ze alleen in de steden positief vinden
Als dat je enige positieve punt is ben je een belabberde president geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook gewoon een goed iets
in jouw ogen positieve punten scoren als democraat is sowieso lastig natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat je enige positieve punt is ben je een belabberde president geweest.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
in jouw ogen positieve punten scoren als democraat is sowieso lastig natuurlijk
ontken ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook gewoon een goed iets
schandalig dat hij die prijs kreeg natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Noem eens een Amerikaanse president die ook zo snel de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnen
geen idee, zit er niet zo dik bovenop verderquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En als er positieve punten zijn te noemen, ik hoor ze graag.
omdat ie zwart is jaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Noem eens een Amerikaanse president die ook zo snel de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnen
ik vind het moeilijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En als er positieve punten zijn te noemen, ik hoor ze graag.
Ik vind da wel een beetje makkelijk scoren overigens. Zijn erfenis was nou ook niet echt je van het met oorlogen en financiële crisis die door de republikeinen is veroorzaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Tot Obama hadden de democraten steevast een beter buitenland beleid.
Problemen waar werkelijk elke president mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind da wel een beetje makkelijk scoren overigens. Zijn erfenis was nou ook niet echt je van het met oorlogen en financiële crisis die door de republikeinen is veroorzaakt
Misschien niet veroorzaakt maar Bush heeft het Obama in ieder geval ook niet makkelijk gemaakt, maar oke, dat elke president dat voor z'n kiezen krijgt is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe hebben de republikeinen een financïele crisis veroorzaakt.
Onder Bush ging het eigenlijk best prima op veel vlakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Misschien niet veroorzaakt maar Bush heeft het Obama in ieder geval ook niet makkelijk gemaakt,
Wanneer is die downsize eigenlijk ingezet in Amerika? Echt alleen de kredietcrisis geweest of was het daarvoor ook al zichtbaar?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder Bush ging het eigenlijk best prima op veel vlakken.
Niet dat Obama voor een mondiale financïele crisis aansprakelijk kan worden gehouden, net zo min als Bush dat kan.
Daar ben ik economisch lang niet genoeg voor onderlegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer is die downsize eigenlijk ingezet in Amerika? Echt alleen de kredietcrisis geweest of was het daarvoor ook al zichtbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |