Die pizza schreeuwt nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza in de oven
Jeetjequote:
Dan moet je vast ook weten waarom joden zulke grote neuzen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza in de oven
Nee vertelquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je vast ook weten waarom joden zulke grote neuzen hebben
Die heb ik gemistquote:
Lucht is gratisquote:
Via de ribbenkast van zn broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihaho"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Gebruikerquote:
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gebruiker
met 2 een dealer, en met 5 een verslaafde
Oh, ik kende hem anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou even lachen jongens."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Teringslechte grappen uit het jaar kruik iddquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
ik snap nu waarom jullie mislukt zijn als conferencier
wie is jantjequote:Op woensdag 18 januari 2017 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond Jantje moppen vroeger altijd wel leuk
Ken je die mop van Jantje die naar de WC ging?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond Jantje moppen vroeger altijd wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Jantje zit op school niet goed opteletten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.moppenonline.nl/jantje/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |