Oh ik bedoelde niet per se creep hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Krijgen ze al gauw die creep factor.
Ik denk dat je mij ook verkeerd begrijpt of ik zeg het gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet per se creep hoorTS lijkt me niet in dat stadium, hij stalkt haar niet ofzo.
Dit of ze is een enormmm verlegen type of sociaal onhandig. De kans is erg groot dat ze je niet leuk (genoeg) vindt TS.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als iemand ECHT interesse heeft al is het maar een klein beetje, dan reageert iemand op de app ook wel anders dan zo kortaf en totaal gedesinteresseerd.
Dat zal weinig te maken hebben met de manier waarop, of liever gezegd via welk medium, het gevraagd word.
Dat is dan iemand met een vriend, lesbisch, met teveel aandacht van leukere mannen of gewoonweg niet geïnteresseerd of playing hard to get.. maar van dat soort figuren moet je sowieso wegblijven, dat is vragen om vreemdgaan ellende.
Er zijn niet zoveel mogelijkheden immers.
Helaas voor TS ze wil gewoon niet.
Vraag gewoon eens hoe haar weekend was ofzo, standaard gesprekjesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:59 schreef Gankele het volgende:
[..]
Ik heb haar wel een aantal keer aangesproken (weliswaar korte gesprekken), maar dat contact was opzich wel prettig. Het is alleen niet makkelijk, aangezien ze vaak eerder klaar is met het tentamen dan ik en vervolgens direct naar huis gaat. Hoogstwaarschijnlijk zal ik haar na de tentamens nog wel een keer spreken, maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve over school..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |