Dus ik ben een alcoholist?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gek dat jij geen fan bent van NAC wat dat betreft.
Ik ben vaker in het stadion geweest dit seizoen dan menig FOK!kerquote:Op maandag 16 januari 2017 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij doet zo alsof hoor, net als bij Groningen
Je houdt toch van een borreltje pik.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ik ben een alcoholist?
Vaker dan Pax denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vaker in het stadion geweest dit seizoen dan menig FOK!ker
Hij zit ook in een BNN programma over gevaarlijke wegenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:00 schreef Pascalus het volgende:
Ah, Glen Helder heeft ook weer geld nodig zie ik.
Is Johannes een drinker?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt toch van een borreltje pik.
Nou inderdaad ja, wanneer gaan we weer naar de kroeg?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt toch van een borreltje pik.
Volgende week woensdagquote:Op maandag 16 januari 2017 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja, wanneer gaan we weer naar de kroeg?
Ik vind hem ...ik heb geen idee...het kan..., maar de oude was 19 keer mooier.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg simpel
Vond hun oude logo mooier
Is toch geen embleem ditquote:Op maandag 16 januari 2017 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind hem ...ik heb geen idee...het kan..., maar de oude was 19 keer mooier.
Ja dat is het grootste probleem, het is geen embleem, het is geen schild, geen echt logo. Ik moet hier een nachtje over slapenquote:
Dit is misschien een logo voor een hip bedrijf, maar niet voor een voetbalclubquote:Op maandag 16 januari 2017 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat is het grootste probleem, het is geen embleem, het is geen schild, geen echt logo. Ik moet hier een nachtje over slapen.
En over 10 jaar hebben al die clubs dit. Dan om de 3 jaar een nieuw logo om hip en fresh te blijven.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is misschien een logo voor een hip bedrijf, maar niet voor een voetbalclub
Ik ben helemaal voor een strak design (het nieuwe Atletico logo vind ik wel mooi) maar dit gaat wel erg ver.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En over 10 jaar hebben al die clubs dit. Dan om de 3 jaar een nieuw logo om hip en fresh te blijven.
De stagiair heeft een aflevering van Stop! Politie geüploadquote:
Ja het kan me verder niet zoveel schelen, maar wat een raar ding is dat zegquote:
JEUGDIGE kijkersquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:28 schreef Ingolstadt het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)lden_ons_van_tv_afko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |