alsjeblieftquote:Op maandag 16 januari 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel meneertje.
uhh, nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat zeg je ook gewoon in Nederland hoor
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dit komt allemaal omdat jij over eten begon
Twee weken.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
Ik woon vanaf vrijdag twee weken in Zwolle. Ga dan hoe dan ook een keer langs de McDonalds om een mckroket te halen.
Uh, jawel.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
uhh, nee.
in NL zeggen we , " ik heb dat nog nooit gehad" of "ik heb dat nog nooit gegeten"
Ok maar als het een leuk voorzetje is dan nietquote:
Wat dan? Het is ook geen vakantie en ook niet logeren.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee weken.Als je op vakantie gaat zeg je toch ook niet dat je 3 weken op de camping in Frankrijk woont.
15 euro graagquote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef HRC2020 het volgende:
McKroket
Medium friet
2 frietsaus
Kip 6
Medium cola zonder ijs
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
uhh, nee.
in NL zeggen we , " ik heb dat nog nooit gehad" of "ik heb dat nog nooit gegeten"
Uh jawel?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Uhh , nee. Waar woon je ? onder de revieren?
haha ja oke jij wint.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh jawel?
Ik ben gewoon Nederlander, ik woon in Nederland en ik hoor het iedereen zeggen waar ik woon.
En pls, revieren?
Als je je horizon wat zou verbreden dan kom je erachter dat er genoeg mensen zijn die dat zo zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
haha ja oke jij wint.
maar het is niet "ik heb dat nog nooit op".
wanhopigequote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
als het een ze is dan mag ze in natura betalen.
heb het gewoon nog nooit gehoord, andere FOK!ers bekend met " ik heb dat nog nooit op" ?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je je horizon wat zou verbreden dan kom je erachter dat er genoeg mensen zijn die dat zo zeggen.
dat hoort niet mensenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je je horizon wat zou verbreden dan kom je erachter dat er genoeg mensen zijn die dat zo zeggen.
cachet zei net nog dat ze het ook kentquote:Op maandag 16 januari 2017 21:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb het gewoon nog nooit gehoord, andere FOK!ers bekend met " ik heb dat nog nooit op" ?
Mensen zeggen ook 'hij wilt'quote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bah bahquote:
geheim, ghehequote:Op maandag 16 januari 2017 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
xcachet WEGGEMOD
Wat heb je gepost
Dit klopt wel aardigquote:Op maandag 16 januari 2017 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
@Hans Pieter Leon Cornelis
Blijkbaar ben je gewon niet cynisch genoeg en durf je te berusten in de keuzes die je maakt.
ff kijkenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:55 schreef xcachet het volgende:
haha
mod haalt onterecht mijn post weg
freundin heeft 'm al gequote
ja dus datquote:Op maandag 16 januari 2017 21:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ook niet zo goed wat ze hiermee wilden bereiken
Duidelijk verhaal ditquote:Op maandag 16 januari 2017 21:59 schreef xcachet het volgende:
Het is Blue Monday, maar dat doosje bonbons wat mijn moeder bij de AH heeft gekregen die het beter dan die therapeut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |