in de oudsc vragem of 30 0f 40 seconden kussen op het gezichcht lang genoeg om het kind te laten stoppen met huilenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had ook nog ooit eens zo'n leuke babymop toen in oud gepost. Was wel hilarisch.
he he eindelijkquote:
Ja, ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee serieus, vind HPLC één van de leukste users hier
Eindelijkquote:
Toevallig, ik ook niet. Maar nu wel dankzij jou.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
vriend
Ik heb de hele dag al niet aan je piemel gedacht
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het keer op keer terugkomen maakt het schrijnend.
Dacht dat jij dood wasquote:
chloro en ik misten jequote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de oudsc vragem of 30 0f 40 seconden kussen op het gezichcht lang genoeg om het kind te laten stoppen met huilen
Heb gehoord dat je wijf van je af is?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook niet. Maar nu wel dankzij jou.
Bedankt. Ik jou ook. Wanneer gaan we neuken?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt. Ik jou ook. Wanneer gaan we neuken?
o het viel me niet eens op tbhquote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het keer op keer terugkomen maakt het schrijnend.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt. Ik jou ook. Wanneer gaan we neuken?
quote:
nul gevoel voor humor daarquote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die toen met 'overeenkomst baby en sportwagen' en dat het in het begin even krap zit, maar daarna lekker scheurt
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je wijf van je af is?
Gelukkig ben je er nog.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik dood? Hoe kan ik nou dood met mijn gezondheid.. grapjas.
Ooit een topic of ik meteen kon overstappen van Heroine naar methadon om Teun in slaap te krijgen...quote:
Dat vond ik ook, ooit.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lief. Wat een warmte. Er groeit iets. En het steekt.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij mag meedoen hoor. Ik ben blij dat je weer terug bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij ook een sportman?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik dood? Hoe kan ik nou dood met mijn gezondheid.. grapjas.
100% dwt je zieke geest werd genoemdquote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ooit een topic of ik meteen kon overstappen van Heroine naar methadon om Teun in slaap te krijgen...
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:43 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden jullie van deze tattoo?Past niet op mijn penis dus lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ghehequote:Op maandag 16 januari 2017 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief. Wat een warmte. Er groeit iets. En het steekt.
Wow okéquote:Op maandag 16 januari 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik al jaren, het gaat niet over
Wat vinden jullie van deze tattoo?een slechte schets vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Wanneer ben je een sportman?quote:
Wat vinden jullie van deze tattoo?Niet normaal lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van deze tattoo?Zoiets plaatsen vrouwen toch op hun onderrug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoiets plaatsen vrouwen toch op hun onderrug?
Wat vinden jullie van deze tattoo?Heb je dan helemaal geen zelfrespect meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je jezelf dan een sportman vinden?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee. Niels weet dat beter dan ik.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen zelfrespect meer?
Wat vinden jullie van deze tattoo?Is dat dat Jägermeister hert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat gaat wel erg ver hoor. Als Gigi er nou nog in speelde dan overwoog ik het nogquote:Op maandag 16 januari 2017 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dadelijk samen naar GTST kijken?
Omdat Niels dat heeft uitgesproken, en die is opgegroeid met sport. De spreekwoordelijke paplepel. ( zijn moeder was lerares ballet ) Dus daar vertrouw ik blindelings op.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf dan een sportman vinden?
ja daar heb je sws gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had ik ook, dan ben je toe aan een FOK! vakantie.
Ik heb ooit arnie zien verdrinken, dat was de top, ben toen gestoptquote:Op maandag 16 januari 2017 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel erg ver hoor. Als Gigi er nou nog in speelde dan overwoog ik het nog
Nee ze was turnlerares toch.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat Niels dat heeft uitgesproken, en die is opgegroeid met sport. De spreekwoordelijke paplepel. ( zijn moeder was lerares ballet ) Dus daar vertrouw ik blindelings op.
Waarom kom je dan met een random herttattoo aan dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, inderdaad Chai.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |