Nina Ansaroff heeft een lul?quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:42 schreef escalatie het volgende:
Daarnaast gaf Nunes onlangs nog aan nog 2 of 3 gevechten te willen doen en daarna een gezin te stichten. Ook geen snuggere uitspraak als graag wilt dat de UFC tijd en geld in je steekt om je te promoten en voor een tweede titel wilt gaan.
tuurlijk, jij denkt toch niet dat holly naar de grond gaat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:27 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
yep, ik zie nog steeds een 6-3 MMA-record. Daar heb je het toch over? Of betrek je nu het kickboksen er ook opeens bij?
die cyborg is geschorst, dus gaat niet geranked wordenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
#1 Cyborg
#2 Holm
#3 De Randamie
Er zijn maar 22 bantamweights, Nunes wil nu al tegen de 145 champ.
Daarmee laat je al merken dan Germaine nooit de grootste MMA-vechter van NL kan worden. Op de grond is ze namelijk allerbelabberdst. Leuk hoor, zo'n overstap van het kickboksen naar het MMA, maar de tekortkomingen daar zal ze tegen meer all-round tegenstanders nooit meer overbruggen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, jij denkt toch niet dat holly naar de grond gaat?
haar mma record komt omdat de overstap niet zo makkelijk is, wel veel meer geld te verdienen dan in Kickboksen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:27 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Daarmee laat je al merken dan Germaine nooit de grootste MMA-vechter van NL kan worden. Op de grond is ze namelijk allerbelabberdst. Leuk hoor, zo'n overstap van het kickboksen naar het MMA, maar de tekortkomingen daar zal ze tegen meer all-round tegenstanders nooit meer overbruggen.
Daarentegen heb ik bij haar gevechten uiteraard wel mijn oranje bril op
quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haar mma record komt omdat de overstap niet zo makkelijk is, wel veel meer geld te verdienen dan in Kickboksen.
En een goede kin. De vrouwelijke Chuck Liddell in zijn prime.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Germaine vs Holly wordt gewoon een soort kickboks gevecht volgens mij.
Joanna heeft volgens mij ook geen worstel en BJJ skills, alleen een een goede takedown defence.
lizzard facequote:Op vrijdag 27 januari 2017 01:22 schreef Nober het volgende:
The Champ is here!
Julianna Pena criticizes Ronda Rousey for forcing sparring partners to sign nondisclosure agreements
[ afbeelding ]
Tijd om die Flyweight divisie wat aandacht te geven ligt alweer achter ons.twitter:MMAjunkie twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 01:36:01Ranked flyweights Ali Bagautinov, Zach Makovsky no longer on UFC roster https://t.co/NQlxjaeISZ reageer retweet
Ze kent zelfs Kink's Ultimate Surrender! (6:18 Facebook Q&A)quote:
Volgens mij is het juist aantrekkelijk voor de ufc die superfights. Kijk eens naar de laatste ppvsquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:42 schreef escalatie het volgende:
Garbrandt en zelfs Hollaway en Khabib hebben het al over kampioen worden in meerdere gewichtsklasses...![]()
Iedereen wil mee in de Conor hype. Voor de UFC is het weinig aantrekkelijk, want het is wel lekker als een kampioen minstens 2x per jaar zijn/haar titel verdedigt. Anders krijgen we nog meer interim titelgevechten.![]()
Daarnaast gaf Nunes onlangs nog aan nog 2 of 3 gevechten te willen doen en daarna een gezin te stichten. Ook geen snuggere uitspraak als graag wilt dat de UFC tijd en geld in je steekt om je te promoten en voor een tweede titel wilt gaan.
McGregor is de draw. Dat staat los van zijn superfights.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:01 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist aantrekkelijk voor de ufc die superfights. Kijk eens naar de laatste ppvs
http://bloguin.com/mmaman(...)pvs-of-all-time.html
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:23 schreef Aethereal het volgende:
Ben benieuwd in welk jaar de interim interim titel ingevoerd gaat worden en welke vechter als eerste deze titel in twee gewichtsklassen zal bemachtigen
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:23 schreef Aethereal het volgende:
Ben benieuwd in welk jaar de interim interim titel ingevoerd gaat worden en welke vechter als eerste deze titel in twee gewichtsklassen zal bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |