Wat een haar. Ben ik zelfs geneigd te zeggen dat het nu iets beter isquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:18 schreef Toto69 het volgende:
Hier ook een stuk dunner.
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel een beetje uit als een mongoolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:18 schreef Toto69 het volgende:
Hier ook een stuk dunner.
[ afbeelding ]
Iedereen kan er op een onverwacht gemaakt foto als een mongool uitzien thoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij ziet er hier wel een beetje uit als een mongool
Maar looks can be deceiving.
'Hey Bradley, ik heb een baan voor je'quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen kan er op een onverwacht gemaakt foto als een mongool uitzien tho
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, vandaar mijn stukje over de looksquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
'Hey Bradley, ik heb een baan voor je'
*schrikreactie*
*klik*
*eeuwig op het internet*
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*schrikreactie*
*klik*
*eeuwig op het internet*
Heb niet het idee dat dit topic gemodereerd wordt eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:51 schreef chroestjov het volgende:
Zijn die oude foto's weer vrijgegeven om te posten? Een tijd lang hadden ze namelijk dezelfde status als Mein Kampf.
Er mag ook weer over Frits en gestolen playstations gepraat worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:51 schreef chroestjov het volgende:
Zijn die oude foto's weer vrijgegeven om te posten? Een tijd lang hadden ze namelijk dezelfde status als Mein Kampf.
wat is het verhaal over frits dan? is ie met z'n dikke reet op dat beest gaan zitten ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Er mag ook weer over Frits en gestolen playstations gepraat worden.
Niet naar de dierenarts gaan en een stikkende hond laten creperen. Die uiteindelijk ook overleden is. Zal thuis nog wel even bijbehorende topic zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is het verhaal over frits dan? is ie met z'n dikke reet op dat beest gaan zitten ofzo?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*schrikreactie*
*klik*
*eeuwig op het internet*
oeeeh ja graagquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet naar de dierenarts gaan en een stikkende hond laten creperen. Die uiteindelijk ook overleden is. Zal thuis nog wel even bijbehorende topic zoeken.
Er wordt soms wel ingegrepen, het is hier geen Sodom en Gomorra.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dit topic gemodereerd wordt eigenlijk.
En uiteindelijk niet naar de dierenarts gebracht wegens ''gebrek aan geld'' maar tegelijkertijd uiteraard wel allemaal slechte aankopen doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet naar de dierenarts gaan en een stikkende hond laten creperen. Die uiteindelijk ook overleden is. Zal thuis nog wel even bijbehorende topic zoeken.
Kon het laatst niet zo gauw vinden (alleen het begin), jij misschien wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En uiteindelijk niet naar de dierenarts gebracht wegens ''gebrek aan geld'' maar tegelijkertijd uiteraard wel allemaal slechte aankopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |