Nee dat is echt zoquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Springt een wiskundeleraar van het dak, valt zich een breuk
Nu is er niemand meer om de valsnelheid te berekenen.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dit had je wmbt niet hoeven delen, uitegerekend nu.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik weet niet eens of ze het zich nog kan herinnerenquote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heeft ze ongetwijfeld spijt van
Die hangt nu vast nog steeds op haar koelkast.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef scrupuleus het volgende:
Ik Beatrix volgens mij.
Had ik een tekening gemaakt enzo.
hahahquote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hangt nu vast nog steeds op haar koelkast.
Daar kon je op rekenen.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
slechte grappen allemaal hoor jezus...
8/10quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit had je wmbt niet hoeven delen, uitegerekend nu.
dit gaat te verquote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga zo op mijn balkon hangenquote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was zon groot blauw boek, met meerdere tekeningen van kinderen van verschillende leeftijden.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En ik?quote:Op maandag 16 januari 2017 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
8/10
bonuspunten voor de uitvoering
Oh dan ligt hij onder een poot van die antieke kast met negers er op geschilderd, staat toch al mooi weer recht sinds dat boek.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was zon groot blauw boek, met meerdere tekeningen van kinderen van verschillende leeftijden.
het zou me verbazen als ze het uberhaupt ooit gezien heeftquote:Op maandag 16 januari 2017 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was zon groot blauw boek, met meerdere tekeningen van kinderen van verschillende leeftijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |