Zo incasseren met 2NutZ hoor godsamme.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Of misschien ook wel, geen idee... je bent wel leijk van binnen.
Nee?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
Ik ben echt lelijk.
Snel geef me complimenten
Komt bekend voor?
nee niet echtquote:Op maandag 16 januari 2017 13:38 schreef Che_ het volgende:
Ik ben echt lelijk.
Snel geef me complimenten
Komt bekend voor?
Maar ik heb een koptelefoon op, dus dat kan helemaal nietquote:Op maandag 16 januari 2017 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat komt door die grote pluk haar uit je oor.
Echt hèquote:Op maandag 16 januari 2017 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat doe je nu toch man, moeilijker om het niet te doen, debiel
waarheenquote:
hemel, vent, wat zit je dwars? Lucht je hart, kom, is beter voor je dan al dat opkroppenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
altijd met wch en die zielige toto maakt het alleen maar erger.
niet waarquote:Op maandag 16 januari 2017 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat doe je nu toch man, moeilijker om het niet te doen, debiel
haha je weet niet wat tijd isquote:Op maandag 16 januari 2017 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel, 1 seconde per seconde in de toekomst en wij reizen met je mee
Nou, mag ik dan ook meteen mijn ingeving geven?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hemel, vent, wat zit je dwars? Lucht je hart, kom, is beter voor je dan al dat opkroppen
nee jij moet je kop houdenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, mag ik dan ook meteen mijn ingeving geven?
graagquote:Op maandag 16 januari 2017 13:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, mag ik dan ook meteen mijn ingeving geven?
dat probeert de elite je wijs te makenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijd is een mysterie gevat in de eenvoudige dans van drie wijzers
Oh, waarom?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij moet je kop houden
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:Op maandag 16 januari 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie was er naar aandacht aan het hengelen dan?
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:Op maandag 16 januari 2017 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |